Gjest nu Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 Hei, Jeg har veldig tørt og slitt hår. Noe tips til en billig og bra hårkur? På forhånd takk. Nu
Tusseline Skrevet 18. oktober 2003 #2 Skrevet 18. oktober 2003 Post heller innlegget ditt i Velvære, sminke og klær, da jeg tipper du vil få flere svar.
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2003 #3 Skrevet 18. oktober 2003 Om du går på lookfantastic sine sider anbefaler jeg deg og kjøpe følgende hårkur : WELLA SP 3.1 HYDRO MASK (200ml) An Intensive Treatment for NORMAL TO DRY HAIR Den er billig og bra. ..( koster halvpasrten mer i norge da) det finnes jo selfølgelig billigvarianter i butikkene også... men de virker hvertfall ikke på mitt hår.. Om du i tilegg sliter med flokete tupper kan du bruke litt av denne i tuppene og la det tørke inn. Ellers vet jeg Bjørn Axen ahr et par fine ( fåes i parfymerier)
Agnes Skrevet 18. oktober 2003 #4 Skrevet 18. oktober 2003 Her fikk jeg mange gode tips da jeg la ut en tråd om det samme:Hårkur for slitt hår Selv endte jeg opp med Sebastian Potion 9; en leave-in hårkur som er virkelig god. Den "limer" delte tupper, brukes i hånkletørt hår etter behov, og kan også taes i tørt hår for å roe ned håret. Funker fint også som en lett styling. Drøy er den også, du trenger ikke bruke mye for å merke umiddelbar forskjell på håret. Og den lukter deilig. Du får tak i den hos frisøren.
Gjest nu Skrevet 20. oktober 2003 #5 Skrevet 20. oktober 2003 Hei og takk for svar, hvilket frisør kan jeg kjøpe sebastian 9??
Agnes Skrevet 20. oktober 2003 #6 Skrevet 20. oktober 2003 Hei Nu! Her har du en liste over frisører i Norge som forhandler Sebastian-produkter: Sebastian Norge
ivanka Skrevet 20. oktober 2003 #7 Skrevet 20. oktober 2003 å ja. har en potion 9 tube, og den har jeg hatt i ÅREVIS - det er jo ikke mulig å bruke den opp, jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå