Gå til innhold

Hvordan feire bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er veldig usikre på hvordan vi ønsker å feire/markere vårt bryllup, derfor ønsker jeg tanker og ideer om hvordan andre gjør det.

Noen som vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårt bryllup blir nok ikke utenom det vanlige, men veldig fornøyd med måten vi skal gjøre det på. For det første er jeg veldig fornøyd med valg av vielsesplass -- vi har valgt å gifte oss på et sted som betyr mye for oss, hvor også mine foreldre giftet seg. Stedet er ikke i hjemkommunen vår, så mange av gjestene må påregne ca tre timer i bil, men tror ikke dette blir noe problem. En stor del av min familie bor på dette stedet, så våre nærmeste, på begge sider, har overnatting. I tillegg har vi sjekket ut hotell + camping til de resterende gjestene.

Selskapet skal vi ha på eget lokale, dvs. et lokale vi har leid. Vi ser for oss en avslappet og uformell stemnig, med runde bord og "løs stemning". Vi har tatt utgangspunkt i tre farger (hvitt,rosa,sølv), og vi har valgt blomster og pynt ut ifra dette. Lokalet stiller med duker og alt av dekketøy, som pynt ser vi for oss å bruke mye av det vi selv og familien har (har mye lysestaker/vaser i klart glass/sølv). Til mat skal vi ha helstekt gris, med en masse herlig tilbehør. Dette vil bli servert som en grilbuffet. Vi skal ikke ha forrett, men ostefat og diverse frukt som gjestene kan forsyne seg med når de ankommer lokalet. Til dessert skal vi ha kakebord + isbuffet. Vi skal ha band som spiller etter desserten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...