Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Noen skomaker å anbefale i Oslo? En god og tålmodig og ikke for dyr. Og så lurer jeg på - når låsen er ødekagt i en veske eller dokumentmappe, hvor fikser man sånt? Enten fikse låsen eller får satt på en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 JAAA! Anbefaler en superkoselig skomaker som ligger i Vika. Du finner den hvis du går opptrappen ved konserthuset og fortsetter rett forbi hovedinngangene og langs "verandaen" ut mot Vestbanen. (Samme hus som Odinfondene). Heter rett og slett Skomakeren. Der reparerer de sko og vesker, samt at de har driiitmye fine sko og matchende vesker importert fra skofabrikker i Italia og Spania... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Supert! Jeg er ofte i det området og tror jeg vet hvor du mener... *tenker* Ja, jeg vet hvor du mener - kjempeflott! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå