Gå til innhold

Sex i studietiden

Fremhevede innlegg

Gjest Studieveileder
Skrevet

Jeg er hjemme på juleferie og tenker tilbake på en ganske heftig start på studietiden :gjeiper:

Allerede i fadderuken klarte jeg å rote med en gutt i klassen, og utover høsten har det vært mange morsomme fester hvor jeg har latt meg friste av herlige gutter og mulighetene som byr seg når man har flyttet hjemmefra!

Hadde kjæreste størstedelen av videregående, så dette er litt ny virkelighet for meg, hehe.

Tenker jo litt på hvordan dette skal bli fremover. Om jeg skal være roe litt ned på gutteforbruket eller fortsette å følge lyst og impuls.

Regner med at mange har vært i tilsvarende situasjon og kan bidra med litt råd og erfaringer!

Takk!

Flott at du allerede har begynt å forsyne deg av alle de herlige guttene! Det er utrolig viktig å ha mye og god sex i studietiden, så mitt råd er bare: stå på og vær en skikkelig gledesspreder for gutta! :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser at mange nevner at man blir kalt "løs" av slik herlighet. Er dette noe du er bekymret for så foreslår jeg en fuckfriend eller tre - funket perfekt for meg i studietiden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en som da absolutt vil kalle deg løs. Jeg fatter ikke hva det kan gi deg å pule rundt i studietiden. Bare mange dårlige/OK ligg og en aug med bekymringer...

Altså jeg er med på å ha det gøy og at man bytter partner, men bevisst gå inn for en studietid med mye sex - overfladisk :sukk:

Skrevet

"Å følge lyst og impuls" vil jeg ikke kalle "å gå inn for", bare sånn for å ha det sagt... Noen er mere pripne enn andre, selv ser jeg null problem med å leke seg med flere. - så lenge man bruker beskyttelse og passer på seg selv da så klart :)

Skrevet

Mitt råd er en klisjé: Alt med måte.

Du skal selvfølgelig nyte å være singel, og å ha sex er absolutt lov, men det er kanskje en tanke å forsyne seg litt utenfor selve klassen? Og kanskje ikke sånn veldig mange i dine nærmeste sirkler? Det er flott å nyte ting i øyeblikket, men prøv å tenke (gjerne før du styrter øl nr. 8) på hvordan dette kan/vil påvirke deg i ettertid.

Skrevet

Leser at det er mange som henger seg opp i at du hadde sex med en i klassen, men som jeg forstår så står det ikke at du har hatt deg med mange i klassen liksom... Det står ingenting om hvor hun finner resten av sine sexutøvere...

Gjest kristina
Skrevet

Takk for svar!

Har ikke rotet så mye med gutter i klassen nei, men et par har det blitt. Men tenker definitivt å ikke gjøre noe mer på denne fronten.

Har hatt en gutt som jeg har rotet fast med i cirka 3 måneder, og vi møtes kanskje et par ganger i uka. Utenom det hender det bare at jeg faller for gutter (fest, byen, sjekket opp på lesesalen osv.) og da har jeg foreløpig fulgt mine lyster og egentlig hatt mange fantastiske opplevelser. Noen dårlige også selvfølgelig, men er flink til å glemme det og le av det sammen med venninner.

Skrevet

Ta det gode med det vonde. Alt har sine ulemper. Jeg har noen jenter i klassen som er som deg, ryktene svirrer og de jentene har blitt satt i bås. Om de skulle finne på å se etter kjæreste i klassen så får de det hvertfall vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Utpult vil si etter min mening når du har ligget med alt for mange (relativt etter alder). Når man skal slå seg til ro og endelig funnet den rette så er det ofte turnoff om partner har ligget rundt og du møter gamle klassekamerater av han/hun og han/hun har pult halvparten.

Hvis det er en liten by i tillegg vet halve byen alle du har ligget med, og er ikke så gøy å høre på fylla av en kompis at f.eks. "fitta på hu der er drit deilig".

De som er i forhold over lengre tid kan gjerne ha pult mer, men utpult brukes ikke her likevel fordi ordet ikke betegner om du er fysisk utpult, men at du er løs og har blitt pult på av alle og enhver. Dette er ihvertfall sånn jeg tenker når jeg hører noen er utpult.

Skaff deg heller et par, 3 fuck buddies, da slipper du å miste all respekt.

• Liker 1
Skrevet

Jaja, jeg sier nå bare "you go, girl!"

Jeg har aldri brydd meg mye om hva andre har ment om det jeg gjør, så lenge jeg er fornøyd. Ser ikke noe galt i det... Og de jeg har vært sammen med i ordentlige forhold har godttatt at jeg har vært litt mer aktiv på "singelfronten" enn andre, og har ikke kommet opp som noe problem der. Kanskje det bare er meg som er flink til å prate oppriktig om ting så de ikke blir problemer :S ikke vet jeg...

Bedre å være ærlig med seg selv (og kjæresten) enn å prøve å være noe(-n) man ikke er.

Skrevet

Utpult vil si etter min mening når du har ligget med alt for mange (relativt etter alder). Når man skal slå seg til ro og endelig funnet den rette så er det ofte turnoff om partner har ligget rundt og du møter gamle klassekamerater av han/hun og han/hun har pult halvparten.

Hvis det er en liten by i tillegg vet halve byen alle du har ligget med, og er ikke så gøy å høre på fylla av en kompis at f.eks. "fitta på hu der er drit deilig".

Blir gutter utpulte?

Gjest YOURFATHER
Skrevet

Det er mye puling i studietiden. Jenter og gutter flytter hjemmefra for første gang, og oppførselen deres kan bli deretter.

Jeg har akkurat fullført et masterstudium og har kun knullet to jenter gjennom studietiden. Hadde jeg ønsket det, så kunne jeg glatt hatt tre siffer på samvittigheten, men slik er ikke jeg. Men jeg henger sammen med gutter som er slik.

Så lenge du kan stå til ansvar for dine handlinger, dvs. at du ikke får dårlig selvfølelse etter tilfeldig sex, så kan du gjøre hva du vil :)

AnonymBruker
Skrevet

da slipper du å miste all respekt.

Respekten har hun vel mistet uansett. Men en som liker å ligge med gudoghvermann fordi det er digg- hvorfor ikke bli en callgirl? Så kan du jo ha sex med så mange du vil og atpåtil få betalt for det! Må vel gi bra utslag for inntekten.

Skrevet

Sorry altså, men ei slik hore som ts gjør alle andre jenter en skikkelig bjørnetjeneste (de som ikke er som henne altså) ved at gutter kanskje kan tro at det er slik man skal være. Det er ikke alle jenter som er sånn og det er heller ikke alltid såå gøy å få vite at den gutten man evnt blir sammen med har ligget med skolens hore.

Ikke er det spes positivt å få kallenavnet hore heller, men klart, hvis man vil det så kan man bare fortsette. For min del håper jeg du får en eller annen kjønnssykdom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir gutter utpulte?

Kommer jo an på om en eventuelt fremtidig partner bryr seg om dette eller ikke, man blir ikke fysisk utpult som sagt, er mer symbolsk utsagn imo.

Gjest Katten.
Skrevet

Kommer jo an på om en eventuelt fremtidig partner bryr seg om dette eller ikke, man blir ikke fysisk utpult som sagt, er mer symbolsk utsagn imo.

Og sett at ingen vet om antallet ditt? Er man fremdeles utpult?

Gjest Biskop Tutu
Skrevet

Mange jenter tenker kun på fest og sex i studietiden (alle guttene gjør det så de er ihvertfall bedre enn dem). Dessverre får disse veldig mye oppmerksomhet. Heldigvis for de som tar en god eksamen, får disse mest oppmerksomhet senere i livet.

Det handler om å så et frø som får tid til å utvikle seg til en moden og deilig kvinne, ikke en slitt og desillusjonert madrass.

Så det så det så, værsågod å spy skjellsord over meg i den fantastiske moderne toleransens navn. :popcorn:

(ps: takk for lånet av det fine spy-uttrykket Gorgon!)

• Liker 1
Skrevet

Tror du tok det godt ved hornene der, Biskop Tutu :)

"Life's what you make it"

Skrevet (endret)

Sorry altså, men ei slik hore som ts gjør alle andre jenter en skikkelig bjørnetjeneste (de som ikke er som henne altså) ved at gutter kanskje kan tro at det er slik man skal være. Det er ikke alle jenter som er sånn og det er heller ikke alltid såå gøy å få vite at den gutten man evnt blir sammen med har ligget med skolens hore.

Ikke er det spes positivt å få kallenavnet hore heller, men klart, hvis man vil det så kan man bare fortsette. For min del håper jeg du får en eller annen kjønnssykdom.

Heilt enig.

Endret av Raina
Skrevet

Mange jenter tenker kun på fest og sex i studietiden (alle guttene gjør det så de er ihvertfall bedre enn dem). Dessverre får disse veldig mye oppmerksomhet. Heldigvis for de som tar en god eksamen, får disse mest oppmerksomhet senere i livet.

Det handler om å så et frø som får tid til å utvikle seg til en moden og deilig kvinne, ikke en slitt og desillusjonert madrass.

Så det så det så, værsågod å spy skjellsord over meg i den fantastiske moderne toleransens navn. :popcorn:

(ps: takk for lånet av det fine spy-uttrykket Gorgon!)

MILF? Lyst på en hard kuk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...