Gå til innhold

Sex i studietiden

Fremhevede innlegg

Gjest kristina
Skrevet

Jeg er hjemme på juleferie og tenker tilbake på en ganske heftig start på studietiden :gjeiper:

Allerede i fadderuken klarte jeg å rote med en gutt i klassen, og utover høsten har det vært mange morsomme fester hvor jeg har latt meg friste av herlige gutter og mulighetene som byr seg når man har flyttet hjemmefra!

Hadde kjæreste størstedelen av videregående, så dette er litt ny virkelighet for meg, hehe.

Tenker jo litt på hvordan dette skal bli fremover. Om jeg skal være roe litt ned på gutteforbruket eller fortsette å følge lyst og impuls.

Regner med at mange har vært i tilsvarende situasjon og kan bidra med litt råd og erfaringer!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råd og erfaringer?

Hvordan du skal pule mest mulig, eller bare holde deg til 1-2 i uka liksom?

Jeez.

Skrevet

Impulsive mennesker pleier å få et godt og lykkelig liv tror jeg?

Skal du være sikker på at dette her går bra så burde du ligge med kamerater av seg. Det ligger ikke noe intrige i det skjønner du!

Skrevet

Ha det gøy og ta for deg, regner med at du er inneforstått med at mange vil se på deg som løs og et enkelt ligg.

Gjest Kristina
Skrevet

Foreløpig har jeg rotet litt med flere gutter, men har også et par av dem som jeg har holdt på med flere ganger. Etter et litt lengre forhold på videregående er jeg ikke helt klar for å finne meg en kjæreste igjen. Men kan jo kanskje være lurt å holde seg litt i skinnet. Hva har andre opplevd i sin studietid?

Skrevet

Mitt råd er å nyte det så lenge det varer!

For en gang vil det være for sent.

Skrevet

Kristina, du høres ut som en ressurssterk jente som har et bevisst forhold til at alt har sin tid i livet. Slik opplevde jeg også det, og jeg nøt studietiden (iallfall de første årene) til fulle. De fleste guttene gjør det samme, så det hadde jeg iallfall ikke bekymret meg for. Jeg opplevde mye spennende og ikke minst deilig, og endte til slutt opp med å finne drømmemannen der også!

Pass bare på din egen helse og nyt tiden, den går fort!

• Liker 1
Skrevet

Kjør på!

Kan være en fordel at du ikke tar så mange i din egen klasse, om du ikke er flink til å håndtere slikt. Ellers, bruk kondom og sjekk deg ofte :)

Skrevet

Herregud da kvinne. Noen nyter studietiden og puler mange. Noen nyter studietiden og puler få. Noen nyter ikke studietiden i det hele tatt. Lev slik du vil og på den måten du blir lykkelig. Så lenge det finnes en løs jente finnes det også en løs gutt, så ikke ha dårlig samvittighet fordi du har masse sex.

For et forhold er det gjerne slik at like barn leker best så finn en mann på noe lunde samme nivå. En mann ser at sex og kjærlighet er to forskjellige ting.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Kos deg, og nyt det! Men husk at mange dessverre kan se på deg som løs. Husk kondom!

Skrevet

Så lenge du trives med det du gjør og hvem du er, er det ingen grunn til å slutte!

Gjest Adriana.
Skrevet

Veldig lett å bli stempla som lausaktig. Kanskje litt lurt å huske på om du skal være på same studiestaden nokre år framover?

Er vel heller ikkje så morosamt å være heilt utpult når du møter mannen i ditt liv? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Du er klar over at gutter innehar evnen til kommunikasjon seg i mellom? Du er klar over at du nå _garantert_ er ansett som en jente som er lett å hoppe i høyet med? Du er klar over at du nå er ansett som skolens ligg og lause tøs man kan tømme seg i en fredags kveld?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er tlf nr ditt? :gjeiper:

Skrevet

Er vel heller ikkje så morosamt å være heilt utpult når du møter mannen i ditt liv? :sjenert:

Hva er definisjonen på "utpult"? Og hvordan merker en mann at man evt. er det?

Gjest Fikira
Skrevet

Lurer også på hva utpult er fornoe, er det slik at når man har hatt sex ett x antall ganger, så kan man ikke ha sex mer?

Ts, har du lyst til å ha sex med noen, så har du det. Så driter du i hva andre skulle mene om det. Ditt liv, dine valg.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg er hjemme på juleferie og tenker tilbake på en ganske heftig start på studietiden :gjeiper:

Allerede i fadderuken klarte jeg å rote med en gutt i klassen, og utover høsten har det vært mange morsomme fester hvor jeg har latt meg friste av herlige gutter og mulighetene som byr seg når man har flyttet hjemmefra!

Hadde kjæreste størstedelen av videregående, så dette er litt ny virkelighet for meg, hehe.

Tenker jo litt på hvordan dette skal bli fremover. Om jeg skal være roe litt ned på gutteforbruket eller fortsette å følge lyst og impuls.

Regner med at mange har vært i tilsvarende situasjon og kan bidra med litt råd og erfaringer!

Takk!

Har ingen andre råd enn at du må huske prevensjon.

Skrevet

Du er heldig du! Jeg er i fast forhold, men skulle gjerne hatt en vill studietid hvor jeg kan gjøre hva jeg vil! Men siden jeg ikke øsnker å kaste bort forholdet, så holder jeg meg på sidelinjen når det gjelder det der! :) Jeg får min "rus" av tom flørting, hehe. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på hva utpult er fornoe, er det slik at når man har hatt sex ett x antall ganger, så kan man ikke ha sex mer?

Da må i så fall de som er i langvarige forhold med gjennomsnittlig sex en 3-4 dager i uka være veldig utpult :fnise:

Skrevet

Det er sikkert deilig å være singel i studietiden når du nyter det slik du gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...