*Bumblebee* Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 trenger tips til bra komedier eller andre filmer,jeg og typen er "filmoholikere" og ser myye film. Men jeg har gått tom for ideer på hva vi kan se.. Kan se alle typer film,kom med forslag!!Åpent for alt er ikke kresen,ser alt fra american pie til memoirs of a geisha til gone in 60 seconds++ (gjerne noe komedie eller thriller-sjanger,gammelt eller nytt,spiller ingen rolle)
Gjest *smak* Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 "Hjelp vi feirer jul" er hysterisk morsom og er jo aktuell nå .
Gjesten Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 (endret) All about steve Three to tango The whole nine yards The ugly truth Th invention of lying De er alle komedier. Endret 29. desember 2010 av Gjesten
*Bumblebee* Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 "Hjelp vi feirer jul" er hysterisk morsom og er jo aktuell nå . er det den samme som hjelp det er juleferie med chevy chase?såfall så har vi nettopp sett den
*Bumblebee* Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2010 All about steve Three to tango The whole nine yards The ugly truth Th invention of lying De er alle komedier. takk for det!skal skjekke de ut kom gjerne med flere forslag folkens!
Missee Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Rat Race med bl.a. John Cleese og Rowan Atkinson :D
*Bumblebee* Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2010 Haha ja rat race e bra,digger rowan atkinson der men den filmen har jeg på dvd
Missee Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Man kan ikke kalle seg selv for filmoholiker før man har den i filmhylla! Den er bare fantastisk! Måtte se den her om dagen
Anglofil Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 What's Up, Doc? er en fantastisk morsom og absurd film. Mvh Yvonne
Gjest Villrips Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Paul Blart: Mall Cop. Helt konge hvis du liker Kevin James =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå