Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!:-)

Jeg har en stund brukt silvershampoo eller lillashampoo... eller hva det nå kalles. Har brukt den i mitt lyse hår for å få en kaldere farge, nesten litt sølvaktig farge. Bruker den ca. 2 ganger i uken, og den fungerer kjempebra!:-)

Men så til spørsmålet mitt... I forrige uke tok jeg punkt-extensions. Er veldig fornøyd, og fargen er prikk lik min egen. Men ønsler jo gjerne å fortsette med silvershampoo for å beholde en kald hårfarge. Vil denne fungere i extensionsene mine også? Eller fungerer den bare i mitt ekte hår? Sistnevnte tilfelle er jo litt kjedelig... da vil jo fargen på mitt naturlige hår og fargen på extensionsene mine bli forskjellig :P Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er extensionsene av ekte hår, noe jeg regner med, så funker det:)

Skrevet

Fungerer på extension om håret er ekte, ja :)

Skrevet

Ja, men vær forsiktig.. Jeg har clipon, å når jeg brukte sølvshampo så ble håret lilla-grått.. Men fikk beskjed om å lage ett vannbad for å få det mer fordelt..

Men siden du har det i håret når du vasker det så blir det nok lettere fordelt! :)

Jeg syns hvertfall exstensionet mitt tok til seg shampoen alt for godt, så vær forsiktig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...