Meg88 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hei hei!:-) Jeg har en stund brukt silvershampoo eller lillashampoo... eller hva det nå kalles. Har brukt den i mitt lyse hår for å få en kaldere farge, nesten litt sølvaktig farge. Bruker den ca. 2 ganger i uken, og den fungerer kjempebra!:-) Men så til spørsmålet mitt... I forrige uke tok jeg punkt-extensions. Er veldig fornøyd, og fargen er prikk lik min egen. Men ønsler jo gjerne å fortsette med silvershampoo for å beholde en kald hårfarge. Vil denne fungere i extensionsene mine også? Eller fungerer den bare i mitt ekte hår? Sistnevnte tilfelle er jo litt kjedelig... da vil jo fargen på mitt naturlige hår og fargen på extensionsene mine bli forskjellig Noen som vet?
Skylines Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Er extensionsene av ekte hår, noe jeg regner med, så funker det:)
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Fungerer på extension om håret er ekte, ja
Rihay Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Ja, men vær forsiktig.. Jeg har clipon, å når jeg brukte sølvshampo så ble håret lilla-grått.. Men fikk beskjed om å lage ett vannbad for å få det mer fordelt.. Men siden du har det i håret når du vasker det så blir det nok lettere fordelt! Jeg syns hvertfall exstensionet mitt tok til seg shampoen alt for godt, så vær forsiktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå