Gå til innhold

Når starter salget i de forskjellige butikkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det berømte januarsalget starter jo tidligere og tidligere hvert år, og jeg håpte kanskje å finne meg en nedsatt nyttårskjole i dag (på fryktelig kort tid). Noen som vet hvilke butikker som allerede har startet salget?

Jeg vet HM, Gina Tricot og Cubus er i gang, men når det kommer til kjoler så foretrekker jeg et hakk høyere kvalitet/prisklasse. Noen som vet om f eks Oasis, Warehouse eller Zara har salg nå - eller enda bedre, en eller annen butikk som selger mer designertøy?

Skriv gjerne ned om dere vet datoen andre steder som Steen&Strøm, Voga, Kamikaze osv starter, regner med det ikke er før neste år men gøy å vite til da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel romjulssalg hos de fleste nå.

Skrevet

trodde du mente generelle salg, men men...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

trodde du mente generelle salg, men men...

Hva mener du med generelle salg?

Dette er postet i klær, sko og mote, og i motebransjen har man tradisjonelt et heidundrende januarsalg hvor høstkolleksjonen blir kraftig nedsatt. Dette starter gjerne til forskjellige datoer i forskjellige butikker, som ofte blir annonsert til folk som har meldt seg på mailinglister og diverse, og som jeg tenkte folk kunne poste her.

Har fått med meg at kjedebutikkene har startet for lenge siden, men det er jo ikke akkurat det som er mest interessant.

Skrevet

de beste butikkene hakke salg før ut i februar... Fant du nyttårskjole da? :goodbye: har du bilde :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg veit ikke om steen&strøm, men jeg kjøpte en kjole fra Tiger på halv pris i dag (i Trondheim), så de er i alle fall salg i noen butikker i skiktet over HM og Gina.

Men de aller dyreste har nok ikke begynt...trodde kvalitets-salget pleide å begynne sånn rundt 15-20 januar. Men menen du de ikke begynner før i februar i år Wonders?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Men de aller dyreste har nok ikke begynt...trodde kvalitets-salget pleide å begynne sånn rundt 15-20 januar. Men menen du de ikke begynner før i februar i år Wonders?

Tipper Wonders bl.a. tenker på Ferner Jacobsen. Der starter normalt ikke "januarsalget" før i februar ;)

Alle de uavhenige kvalitetsforetningene har sine egne datoer for når de starter salget.

Gjest Anjelika
Skrevet

de beste butikkene hakke salg før ut i februar... Fant du nyttårskjole da? :goodbye: har du bilde :gjeiper:

Ja, fant en grei skinnkjole på Oasis. De hadde 50% på kjolene fra høsten, og de ble jammen revet av stativene kjapt. Derfor jeg er så hypp på å vite datoer på andre steder, jeg har mange ting jeg har lyst på og det gjelder jo å være relativt tidlig ute om man vil ha perlene.

I fjor begynte mange butikker rundt 8. januar, noen rundt 20. husker jeg. I år.. vet jeg ingen datoer!! :fnise:

Gjest Anjelika
Skrevet

Haha, der røpte jeg visst min "identitet".. startet tråden som anonymbruker fordi jeg har gnålt om det forbanna nyttårskjoleprosjektet mitt til alle, så om noen jeg kjenner leser på KG nå så er i hvert fall den katta ute av sekken. Flaks at jeg nettopp la ut masse om sexlivet mitt i en annen tråd :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...