HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Som nevnt tidligere, så sliter jeg med store smerter med vaginalt samleie. Har tenkt litt på om analsex kan være litt bedre å prøve. Har aldri vært i nærheten av analsex før og er derfor veldig usikker på emnet. Noen som sliter litt med det samme, og har opplevd at analsex er et bedre alternativ? Noe en kan gjøre for å få det til en positiv opplevelse?
Gwen Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Æææh, jeg synes analsex bare er godt de første 2 minuttene, så blir det ubehagelig og angst over at det skal komme avføring ut eller noe. Du må iallfall slappe heelt av, lukke øya og være positiv, IKKE anspent, for da fucker musklene seg opp og det funker bare ikke..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 http://www.yourtango.com/200681/anal-sex-for-beginners.html =)
Beauté Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg kunne aldri ha analsex, neither my partner. Og jeg er 35, han er 49. Han fniser på nesen av tanken. Hejje gyd...hehehhee. 1
G3ntl3man Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 noen har smerter ved ulike typer sex, analt som vaginalt. Jeg ville gått til en undersøkelse å få sjekket meg/begge . for å få avkreftet at noe fysisk var i veien, noe som det faktisk er av og til... er det ikke tilfelle, så kommer ofte smerter på grunn av at man ikke klarer å slappe av og nyte alt. Hva med å avtale at man kun gjør det som man på forhånd vet er godt, og stoppe der? Så etterhvert når man har fått smerter, eller frykten for smerter på avstand så kan man forsøke å ta skrittet videre - husk at de fleste smertene sitter i mellom ørene.... Lykke til!!
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2010 noen har smerter ved ulike typer sex, analt som vaginalt. Jeg ville gått til en undersøkelse å få sjekket meg/begge . for å få avkreftet at noe fysisk var i veien, noe som det faktisk er av og til... er det ikke tilfelle, så kommer ofte smerter på grunn av at man ikke klarer å slappe av og nyte alt. Hva med å avtale at man kun gjør det som man på forhånd vet er godt, og stoppe der? Så etterhvert når man har fått smerter, eller frykten for smerter på avstand så kan man forsøke å ta skrittet videre - husk at de fleste smertene sitter i mellom ørene.... Lykke til!! Det er noe som er gærnt fysisk med meg, legene har bare ikke funnet ut hva det er ennå.
G3ntl3man Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Da er du i alle fall på vei til å finne en løsning siden du har tatt kontakt for å få hjelp med problemene dine - og det er bra, ikke alle gjør det med seksuelle problemer. Håper virkelig at du/dere finner ut av det. Alle fortjener å kunne nyte den gleden det er å ha god og deilig sex med en partner som utfyller deg og motsatt!!
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2010 Jeg håper det er mulig å rette på det. Det hadde vært veldig fint. Men i mellomtiden får vi prøve litt forskjellig annet for å blidgjøre hverandre.
G3ntl3man Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Jeg håper det er mulig å rette på det. Det hadde vært veldig fint. Men i mellomtiden får vi prøve litt forskjellig annet for å blidgjøre hverandre. Lurt... og ikke jage hverandre opp etter at ting skal fungere på den ene eller andre måten innen en viss tid... ta dere tid og nyt det som dere begge har glede av og som ikke forårsaker smerter... så vil det sikkert komme på plass når dere får sjekket de medisinske delene av det, men også at det kan komme av seg selv når dere slapper mer av...
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2010 Vi jager ikke hverandre opp når det ikke fungerer. Prøver noe annet istedet og glemmer hele greia. Får bare håpe at kroppen min ikke har bestemt seg for å menstruere neste gynekologiske undersøkelse. Skjønner ikke helt hvorfor, men det klaffer aldri når det er noe sånt inni bildet, selv om det er utenfor syklus.
Gjest Raindrops Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Dette kommer jo an på hvor mye erfaring dere har med anal-lek fra før av, men jeg kan jo fortelle hvordan det var for meg. Jeg hadde aldri prøvd analsex eller noe annet i det området, før jeg gjorde det med han jeg er sammen med nå, og han brukte lang tid på å venne meg til følelsen. I begynnelsen brukte han bare fingrene av og til når vi hadde vanlig sex, slik at jeg ble trygg på å ha han i det området. For det meste bare masserte han rundt der og var såvidt på innsiden, før det sakte men sikkert gikk lengre. Tror vi holdt på slik i 3-4 mnd før vi faktisk gjennomførte analt samleie. Skal innrømme at begge to var ganske fulle når det først skjedde, men det var kanskje like greit siden jeg da var totalt avslappet Så nå har jeg (med god oppvarming og masse glidemiddel) ingen problemer med analsex, jeg synes det er kjempedeilig! Det var litt skummelt første gangen, men jeg har til dags dato aldri opplevd noe avføring eller andre ekkelheter. Jeg tror iallefall at sakte tilvenning kan gjøre opplevelsen mye bedre:)
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2010 Ingen av oss har gjennomført analsex før, så vi er rimelig ferske begge to. Hadde vært en ide og prøve sånn først, men hvor villig han er til å ha fingrene i det området er ikke godt å si.
Gjest Irritert Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Jeg kunne aldri ha analsex, neither my partner. Og jeg er 35, han er 49. Han fniser på nesen av tanken. Hejje gyd...hehehhee. Og hvilken relevans har dette svaret? Hvorfor er det alltid folk som skal tilkjennegi hva de ikke liker? Kan dere sneversynte ikke heller holde kjeft, så får vi andre NYTE whatever we likes. 1
Gjest Raindrops Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 Ingen av oss har gjennomført analsex før, så vi er rimelig ferske begge to. Hadde vært en ide og prøve sånn først, men hvor villig han er til å ha fingrene i det området er ikke godt å si. Det er han nesten nødt til for å kunne varme deg opp. For noen kvinner er det sikkert ikke nødvendig, men jeg klarer iallefall ikke å ha analsex hvis han bare skal kjøre på med en gang. Han er rett og slett nødt til å utvide hullet med fingrene først. Dessuten er det som sagt greit å bli vant til følelsen først. Jeg synes det føltes kjemperart første gangen han stakk en finger inni meg, ikke vondt eller ekkelt, bare kjemperart Men dere kan jo alltids investere i en liten butplug, jeg har ikke prøvd det selv, men det gjør sikkert samme nytten.
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2010 Er jo en mulighet det. Får høre litt med ham om det.
Beauté Skrevet 29. desember 2010 #16 Skrevet 29. desember 2010 Og hvilken relevans har dette svaret? Hvorfor er det alltid folk som skal tilkjennegi hva de ikke liker? Kan dere sneversynte ikke heller holde kjeft, så får vi andre NYTE whatever we likes. Ble du truffet et sted?
G3ntl3man Skrevet 29. desember 2010 #17 Skrevet 29. desember 2010 Ingen av oss har gjennomført analsex før, så vi er rimelig ferske begge to. Hadde vært en ide og prøve sånn først, men hvor villig han er til å ha fingrene i det området er ikke godt å si. Les gjerne noen av Tracy Fox sine bøker om sex, der har du også en grundig innføring i hvordan klare å nyte hele kroppen sin som erogen sone, og ikke bare genitaliene og brystene... Var vel glad jeg hadde lest litt om å stimulere der bak, første gang en jente begynte å leke seg der... men hører at mange blir homofobe for at de kjenner de blir pirret av stimulans der bak. Bruke hele kroppen som erogen sone, slapp av og nyt hva man kan gi hverandre... og uttrykker du at du blir tent av det han gjør med å stimulere deg der, eller andre steder så er jo det en oppfordring til å fortsette....
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. desember 2010 #18 Skrevet 29. desember 2010 Jeg sliter litt med at jeg er trang og har vondt vaginalt. Anal var derfor velig deilig for meg Mye glidemiddel, kondom og avslappet stemning er viktig for min del.
Beauté Skrevet 29. desember 2010 #19 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jeg sliter litt med at jeg er trang og har vondt vaginalt. Anal var derfor velig deilig for meg Mye glidemiddel, kondom og avslappet stemning er viktig for min del. Du kan da umulig oppnå orgasme? Jeg hadde savnet det svært. Så mye styr og så ikke oppnå noenting? Misunner deg ikke...uff.. Endret 29. desember 2010 av Beauté
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 29. desember 2010 Du kan da umulig oppnå orgasme? Jeg hadde savnet det svært. Så mye styr og så ikke oppnå noenting? Misunner deg ikke...uff.. En kan fint oppnå orgasme. Hvis du ikke liker analsex, hvorfor i all verden henger du i dette emnet? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå