Gå til innhold

Hvordan begrense tilgangen på facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest Sommertid
Skrevet

Hvordan kan jeg gjøre slik at kun enkelte personer har begrenset tilgang til min facebook profil?

Har ikke hatt behov for dette tidligere så jeg aner ikke hvordan man gjør dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Regner med du sikter til folkene på vennelista di.

Lag ei venneliste (brukerkonto-rediger venner-opprett liste eller noe sånt) og legg alle de du vil skal ha begrenset tilgang i den gruppa. Deretter går du til personverninnstillingene og ordner på innstillingene der (på hvert enkelt punk kan du velge egendefinert/tilpass, då kan du skrive inn navnet på vennelista under "skjul dette for").

Om du meiner andre folk som ikkje er på vennelista di, så ta ein kikk på personverninnstillingene.

Endret av Adera
Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Mener folk på vennelisten ja.

takk for svar. Skal se om jeg finner utav det. Følte meg plutselig så lite kjent med facebook nå når jeg ikke fant ut dette, til tross for at jeg har hatt det i maaaange år :fnise:

Edit: Fant utav det. Tusen takk

Endret av Sommertid
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på det samme, men lurer på en ting til!

Kan man ikke tilpasse hvem som kan publisere innlegg på veggen min? Der er det jo bare en hake og ikke valg som på de andre innstillingene... Så ettersom jeg forstår så er det enten alle venner eller ingen som kan publisere på veggen... ?

Skrevet

Gå til personverninnstillingene, "Kan se se veggmeldinger fra venner" og juster der. Var slik eg gjorde det når tanta mi begynte å spamme ned veggen min med masse Frontierville og Farmville dritt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja ok, så den gjelder også for å skrive på veggen da.?

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...