_Nida_Michelle Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 Tror dere på det,at det bare finnes EN der ute som er "perfekt",eller bare skapt for akkurat deg...????? Jeg personlig tviler sterkt på akkurat det!Tror heller at vi har mange valg og muligheter.Tror f.eks at det fins flere enn bare en jeg kunne blitt kjempe forelsket i og fått et kjempe fint liv sammen med Tenk da på hvor utrolig stor denne verden er og hvor ufattelig mange mennesker vi faktisk er!Vi kan da umulig ha blitt sendt til denne verden i par,og så skal vi liksom bruke hele livet på å finne tilbake til akkurat denne personen..hehe Bare lufter noen tanker her jeg,så håper ingen tar det ille opp Lurer veldig på hva andre mener,så kom igjen! ....
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #3 Skrevet 18. oktober 2003 Regner med at jeg terger noen IGJEN nå.... MEN: det kommer litt an på hvor en bor også da. Men gi rånerne billig diesel så ordner det seg nok
Gjest Elena Skrevet 20. oktober 2003 #4 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg tror heller ikke at vi kun passer sammen med èn. Jeg tror vi er ment til å jobbe oss igjennom ulike erfaringer - og dermed er det gitt at vi treffer visse typer personer. Jeg tror ikke at det nødvendigvis er "bestemt" akkurat hvilke personer dette er, men jeg tror at det er så og si bestemt hvordan de er. Egro tror jeg også at det er en mening med alle ulike mennesker vi møter gjennom et helt liv. Også partneren vår. Jeg hverken sier eller mener, med dette, at vi er "dømt" til noe som helst - ergo kan vi selvsagt ikke skylde på "skjebnen" dersom vi befinner oss i et dårlig forhold (... hadde ikke det vært kjekt kanskje. ). Dette sier jeg bare for å fortelle litt om mine tanker rundt personer vi møter her på jorden, - kjærester er en viktig del av dette. Mer konkret, så tror jeg man kan passe sammen med flere - men at ingen kan forvente å flyte sammen med en anne person, uten litt jobb på kjøpet.
Barbie Skrevet 20. oktober 2003 #5 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har møtt flere som kunne vært den rette i mitt liv. Problemet var bare at de ikke skjønte det! :-?
Gjest Hilde K S Skrevet 21. oktober 2003 #6 Skrevet 21. oktober 2003 Da jeg traff han jeg er gift med i dag bare VISSTE jeg at det var han jeg kom til å gifte meg med. MEN jeg tror nok at det finnes flere personer ute i verden jeg kunne tenkt det samme om. I går satt jeg og han og mimret om hvor forelsket vi var da vi traff hverandre. Ingen av oss har hverken før eller etterpå vært så forelsket. Nå skal det jo sies at man aldri vet hva som kan dukke opp for oss, kanskje det en dag tusler forbi et menneske som en av oss blir så ( eller mer ) forelsket i enn vi var i hverandre ! Men jeg tror at man må TRO at man skal være sammen resten av livet. Dersom man ikke tror det vil man vel egentlig være på jakt etter noe bedre ? Vet ikke om jeg hadde hatt kapasitet til å bli så forelsket på nytt eller å skulle bli så kjent med en person en gang til jeg !
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #7 Skrevet 21. oktober 2003 Det var rett spørsmål til rett person...Jeg tror faktisk på det.
Ursula Skrevet 24. oktober 2003 #8 Skrevet 24. oktober 2003 Nei jeg tror ikke på den eneste rette. Jeg tror det er flere man kan passe sammen med, selvfølgelig noen bedre enn andre, men det komnmer jo an på hva man legger vekt på, hva som er viktig for en.
Dødspingvinen Skrevet 24. oktober 2003 #10 Skrevet 24. oktober 2003 Pleide ikke å tro det før. Men føler at det stemmer med sambo'en... Tror uansett at man må jobbe ganske hardt for at man skal ha den følelsen lenge i et forhold. Det er jo typisk at en føler at en er den rette i begynnelsen, også begynner en å tvile. Så må man jobbe for å holde på den følelsen.
ehu Skrevet 24. oktober 2003 #11 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har møtt flere som kunne vært den rette i mitt liv. Problemet var bare at de ikke skjønte det! :-? Samme her. Tror ikke det finnes kun en som er den rette. Tror det kan være flere/mange vi kan passe sammen med.
Snurre Skrevet 2. november 2003 #12 Skrevet 2. november 2003 Nei jeg gjør egentlig ikke det. Jeg tror på mange soulmate`s, men har aldri opplevd den intense følelsen om at vi passer 100%. Har faktisk en venninne som er nærmere soulmate enn kjæresten
Gjest care Skrevet 2. november 2003 #13 Skrevet 2. november 2003 Jeg tror det finnes mange rette for meg og deg der ute.
Bokalven Skrevet 2. november 2003 #14 Skrevet 2. november 2003 Tja... Jeg tro det er litt mer komplisert enn at man kan svare ja eller nei på det spørsmålet. Selv har jeg vært sammen med den første og eneste kjæresten min i over 9 år, og han er den jeg ønsker å dele resten av livet mitt med. Og jeg vet jeg elsker ham dypt og inderlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå