Gå til innhold

oralsex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sitat fra boka supersex av Tracey Cox (forfatter av hot sex):

" Jeg hater å suge! Må jeg gjøre det? Det korte svaret er ja. Nekter du å suge en fyr, har han all rett til å skaffe seg dette et annet sted (og det samme gjelder deg). Dette er et av seksuallivets deiligste aspekter, og å nekte ham dette og forvente at han skal være trofast, er utenkelig. "

Er dere enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat fra boka supersex av Tracey Cox (forfatter av hot sex):

" Jeg hater å suge! Må jeg gjøre det? Det korte svaret er ja. Nekter du å suge en fyr, har han all rett til å skaffe seg dette et annet sted (og det samme gjelder deg). Dette er et av seksuallivets deiligste aspekter, og å nekte ham dette og forvente at han skal være trofast, er utenkelig. "

Er dere enige?

jeg mener:hvis man ikke gir oralsex kan man heller ikke forvente å få oralsex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være trofast selv om partneren ikke vil gi/få orlasex. Hvis en ikke kan leve uten, kan man gjøre det slutt først og deretter finne en som vil gi oralsex.

Da jeg var helt fersk i "gamet" ville ikke jeg gi/få oralsex, men forventet ikke at typen skulle være utro alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei , vil ikke si at han rett til å få det andre steder, men det vil jo være noe som mangler da...

Men hvis hun tvinger seg selv til å gjøre det og nærmest brekker seg, kan hun bare glemme det og finne på noe annet.

"Nekter du å suge en fyr, har han all rett til å skaffe seg dette et annet sted" ...... Tenker meg at Tracey Cox er amerikansk og som kjent er jo amerikanere ofte "special people".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: - hehehe, men det er noe sant i hennes brutale og bastante påstand....Men det gir ikke menn ett slikt "freecard" til å ta en "Hugh Grant" mot kona!

;)

I overført betydning betyr dette av menn ikke har "LOV" til å gå til eksempelvis protistuerte bare fordi konen ikke vil suge han.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden! :o Dummeste jeg har hørt. :roll:

Hvis min mann overhode vurderte å bare finne andre steder det han ikke fikk hos meg, fikk han jaggu meg finne resten et eller flere andre steder også. For jeg hadde ikke vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...