Zoë Castillo Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Det begynner å bli en stund siden jeg byttet mobil og abonnement, og jeg skjønner ingen ting av denne jungelen. Jeg har omsider kommet fram til at jeg ønsker meg Xperia 10 Mini, men jeg aner ikke hvilket abonnement jeg bør velge. Jeg vil kjøpe mobil og abonnement sammen, slik at jeg betaler litt for mobilen hver måned. I dag har jeg One Call, og har forsåvidt vært fornøyd. Jeg bruker telefonen relativt lite, og deres abonnement har derfor passet meg bra. Etter nyttår går de imidlertid bort fra muligheten til autotrekk fra kontoen min, og jeg vil ha et nytt abonnement hvor jeg slipper å tenke på regninga. Hvilket abonnement bør jeg velge? Jeg sender 1-5 meldinger hver dag, og prater i telefonen 5-15 minutter daglig.
Betty2 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er veldig fornøyd med Chess on flex. der kan du selv justere hvor høyt forbruke ditt skal være. og du vet på forhånd hvor mye tlf regninga kommer på (med forbehold om at du har stilt den inn på riktig forbruk) jeg betaler i dag 129kr for 300sms, 2 timer ringetid. 100mb internett og 5 mms hver mnd. synes dette er en grei pris. men mengden stiller du selv inn, og mengde kan du gå inn på chess sine hjemmesider og justere opp eller ned hver mnd om du ønsker. dette abbonomentet kan også kombineres i lag med mobilkjøp.
Britt Banditt Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har Tele2 sheriff og den telefonen (kjøpt uten abonnement da), men om de tilbyr avtalegiro vet jeg ikke, men dersom du bruker mindre enn 170,- i måneden så får du ingen regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå