AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Lurte på hvilke produkter fra dermalogica man burde ha? Nå har jeg special cleansing gel og en hudkrem jeg ikke husker navnet på i farta. Men hva mer trenger jeg? Toner, skrubb, ansiksmaske? Finnes jo en lang remse.
Honesty Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Det hadde hjulpet dersom du hadde skrevet hudtype/alder/evt. problemer du vil bekjempe. Jeg har mine favoritter, men det er jo ikke sikkert de passer din hud for det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Begynn med et renseprodukt som passer huden din, samt en dagkrem. I tilleg kan du vurdere en litt fetere krem hvis du har tørrere partier om vinteren. Til sommeren vil jeg anbefale også solkrem. Har du spesielle problemere (kviser mv) har Dermalogica gode spesialprodukter. Gå til en salong og få råd der så du ikke gjør noen feilkjøp. Ved Tinghuset er det et utsalg som har godt utvalg i produkter og flink betjening. Face It og Be One på Frogner har også, men Face it har best kunnskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå