Gå til innhold

Kan eiere kaste ut deg for reparasjion så furt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har problemer med leilegheten (vi leier),vannrør har brekt og må skifte hele takk og kansje gulv også.

Eiere sir at på torsdag kommer noen arbeider for og gjøre noen tings...neste uker vi må go ut pga skal fixe alt. Eiere sir at kan ta en monader eller 2.

Vi har bare en uker til og flytte :tristbla:

I morgen jeg skal lese kontrakt (er i butikk på min kjareste)se om jeg finner noen ting, jeg kan forstå må reparer gulv, men vi trenger litt tid til å finne leileghet,nå er utrolig stress

OHH... happy nyt år!!! :kjefte:

Endret av forpus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke utleier slipper så lett unna, for dere burde fått mye bedre tid på dere. tror faktisk dere kan kreve at utleier dekker en del av kostnadene, om dere må leie noe i mellomtiden. Dere skal i alle fall ikke betale husleie i den tiden dere ikke bor der

Skrevet

... :klø:

Forsto ikke så mye av det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

jajaj... si la proxima vez lo escribo en español, seguro que os enterais mejor XD

Takk piper for svarer

Endret av forpus
Gjest Silvermist
Skrevet

jajaj... si la proxima vez lo escribo en español, seguro que os enterais mejor XD

Aahh.. :fnise:

Skrevet

Sjekk lovverket. Jeg mener å huske at utleier må skaffe et sted for dere å bo.

Skrevet

takk for svarer

I dag en kunder fra butikk har sagt vi kan leile for 4 uker sin leileghet, hun gå til spania på ferie, vi skal betaler same penger 7000 kr. Neste månader vi ikke betaler til eiere...

Det problemer skal blir etter 4 uker, vi tenker kansje reparasjon skal ikke blir ferdig...jeg er utrolig trot til flytte en gang til..i 4 år vi skal flytte 5 gang.... :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...