AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 I dag da jeg var på bassenget så tok jeg en tur i badstuen. Viste seg at det var vist en fellesbadstu for gutter og jenter og der satt det en naken mann og man så faktisk alt, en toppløs dame med håndkle rundt livet og to andre som hadde badeklær på. De satt slik at det så ikke ut som de var med hverandre. Men er det vanlig, eller i det hele tatt lov å sitte naken i en badstu?
Fanta Exotic Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Der jeg trener er det felles badstu, og der står det tydelig at det er unisex-sone, og man må ha på badetøy. Jeg vil ikke tro det er lov å sitte naken i felles badstu, men i kjønnsdelte badstuer er det jo lov.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Hva er problemet? Det er helt vanlig å være naken i badstue. Er du sjenert får du ta en håndduk rundt livet.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Vanskelig for oss å svare på, da det varierer fra sted til sted. Normalt er at en må ha badetøy e.l. på, men har også vært på steder der dette ikke har vært praktisert. Det bør være skiltet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå