Gå til innhold

Billig hotel i New York?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å dra til New York sammen med den venninne på nyåret en gang og er på jakt etter billige, men ok hotel sentralt på Manhattan. Det trenger ikke å være fancy, men rent og trygt.

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har god erfaring med Pickwick Arms som ligger veldig sentralt til. Ingen luksus, men rent, trygt, og som sagt veldig sentralt med gåavstand til det meste. Tror Den norske ambassede også anbefaler dette hotellet til folk som skal til NY, og det er også anbefalt i Gyldendals reisehåndbøker (vi fant det der). Jeg har ikke tlf.nr eller e-mail adressen dit for hånden, men det er sikkert greit å søke seg fram til det på nettet. Det må sies at overnatting i NY er dyrt, og dette var det billigste vi fant. Tror vi betalte ca. 1100 kr. for dobbeltrom m bad men uten frokost (det var for tre år siden). I tillegg kommer hotellskatt. Man kan kanskje finne noe billigere som også er sentralt og greit, men da må du lete litt tror jeg...det går jo an å prøve WMCA el.l.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekk ut denne linken www.applecorehotels.com

• 1 måned senere...
Skrevet

Planlegger en mulig tur til USA, med en stopp i NY neste sommer, så hvis noen har flere tips ang. overnatting som ikke koster skjorta, så ville jeg blitt veldig glad. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...