Gå til innhold

antivirusprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har et gratis antivirusprogram, som er veldig enkelt(søker etter virus selv å fikser altid problemet uten å spøe meg automatisk) å dere har god erfaring med?

å vet noen om norton må slettes etter gratistiden er utgått, eller gjør den det selv..? ...er helt grønn på data, er et under jeg finner på-knappen...hehe :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

avast! og AVG.

husk at du skal ha kun ett antivirusprogram installert. så vidt jeg vet slettes ikke Norton av seg selv, det vil bare minne deg på om at gratistiden er utgått hver gang du slår på maskinen. slett det selv, før du installerer et nytt.

Endret av madison rose
Skrevet

avast! og AVG.

husk at du skal ha kun ett antivirusprogram installert. så vidt jeg vet slettes ikke Norton av seg selv, det vil bare minne deg på om at gratistiden er utgått hver gang du slår på maskinen. slett det selv, før du installerer et nytt.

takk for fort svar, vet du om det ene er mer "idiotsikkert" enn det andre? :)

Skrevet

da jeg hadde pc var jeg veldig fornøyd med AVG

Skrevet

da jeg hadde pc var jeg veldig fornøyd med AVG

supert! tusen takk!!! :)

Skrevet

hvis du har nett fra telenor følger det med gratis antivirus, det slipper du å bytte ut hele tiden pga utløpt gratis periode..

Skrevet

hvis du har nett fra telenor følger det med gratis antivirus, det slipper du å bytte ut hele tiden pga utløpt gratis periode..

hmmm, greit å vite takk!! :)

Skrevet

Anbefaler AVG, jeg har gratisversjonen og er godt fornøyd med den. Aldri vært plaget med virus.

Gjest Thefainter
Skrevet

Microsoft sitt eget antivirusprogram burde vel også nevnes?

Security Essentials

Anbefaler også denne! Den er kjempebra. Rask, ikke ressurskrevende og ingen unødvendige popups :biggrin:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...