AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Nesten hver gang jeg er i en platebutikk spiller de så fæl musikk, og med et så høyt volum, at jeg ikke orker oppholde meg der særlig lenge. Hvorfor vil butikkene skremme vekk kundene? Eneste forklaringen jeg kan finne er at de ansatte i en platebutikk er så lei listepopen at de kun vil høre på det aller særeste av musikk.
L. Kennedy Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 (endret) Subjektivt hva som er god musikk og hva som er dårlig musikk. Kanskje det er din smak det er noe "galt" med? Endret 28. desember 2010 av L. Kennedy
Gjest Bustyvel Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 En kompis jobber i plate-butikk, og de bestemmer musikken selv. Har et stort utvalg å velge imellom. Og de har fått beskjed fra høyere hold at det skal være litt høyt (men ikke så høyt at man ikke hører hva kunder sier osv) ettersom at det er en plate butikk og kundene skal kunne høre sangene.
HopelessFear Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Hver sin smak, men jeg må si meg enig i de som velger musikk på platebutikker. En blir lei av å høre listepop, det er så falskt. Syns ærlig talt ikke de velger så fæl musikk jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Subjekt hva som er god musikk og hva som er dårlig musikk. Kanskje det er din smak det er noe "galt" med? Men man skulle tro de prøvde å finne noe spiselig for den gjennomsnittlige kunde. Isteden skrikes og skråles det og gjerne med tekster som kan få det til å gå kaldt nedover ryggen på de fleste. Det med volumet kan kanskje forklares med at de ansatte gradvis får hørselsskader og skrur lyden høyere opp? Er jo det samme med mange konserter, de blir ofte ødelagt av alt for høy lyd. Men for lydteknikere som går i den lyden daglig høres det kanskje helt fint ut.
Auri Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 For oss som liker litt særere musikk, er det alltid et deilig pusterom å komme seg vekk fra P4-bølgen på resten av kjøpesenteret og inn i en musikkbutikk hvor de spiller annen musikk... Ikke alltid noe jeg personlig liker, men det er hvertfall musikk med sjel...
Gwen Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Synes også de spiller forferdelig musikk, og jeg kikker alltid på de som jobber for å se hvem som har satt det på- er alltid en raring! hahah! Men jeg er av typen som ser verdien av popmusikk, kreativiteten, tiden og arbeidet bak det, og ble veldig glad når jeg kom på platekompaniet og de spilte Rihannas nye "Loud"-album:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå