Sunniva81 Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Skal bestille meg volum shampo fra FU, men klarer ikke å bestemme hvilken jeg skal ha.Noen med erfaringer fra de forskjellige merkene?
firestarter Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jeg er veldig veldig fornøyd med Redken sin! Mitt fine, glatte nordiske hår får masse volum uten å bli tørt og statisk, slik andre volumsjampoer har en tendens til å gjøre det. Det blir mykt, skinnende og volumiøst.
Sunniva81 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2010 Ja,det heller mest mot redken sin.Så det blir nok mest sannsynlig det merket.Men bruker redken extreme nå,og innbiller meg at jeg mister hår av denne!? Håper ikke det er slik med redken full body sin shampo da... Merket noe til det?
firestarter Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Nei, jeg har ikke merket at jeg har mistet mer hår etter at jeg begynte på den enn jeg gjorde før ihvertfall.
Sunniva81 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2010 Pureology er veldig god! Ok Skal undersøkes
SmallTalk Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Jeg er veldig glad i Joico Bodyluxe. En annen shampo/balsam jeg har forelsket meg i er Burt's Bees Pomegranate & Soy. Inneholder ikke sulfater og silikon, og gir merkelig nok tykt, bleket hår masse pleie i tillegg til å gi volum som faktisk holder.
Sunniva81 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2010 Jeg er veldig glad i Joico Bodyluxe. En annen shampo/balsam jeg har forelsket meg i er Burt's Bees Pomegranate & Soy. Inneholder ikke sulfater og silikon, og gir merkelig nok tykt, bleket hår masse pleie i tillegg til å gi volum som faktisk holder. Jeg vurderte også den fra Joico.Så den var på salg også,ETTER at jeg hadde bestilt Redken Jaja, får prøve den neste gang da,om jeg ikke bestiller den også nå.Haha Burt`s Bees har jeg ikke hørt om, men skal taes med i vurderingen neste gang
Gjest Niema Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 Jeg digger også redken full body, og mister faktisk mindre hår nå
Sunniva81 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2010 Åh,så bra Skal prøve Redken i første omgang nå hvertfall,og håpe på gode resultater.Aldri prøvd volum sjampo før,så gleder meg til det kommer i posten.
Skylines Skrevet 28. desember 2010 #11 Skrevet 28. desember 2010 Pureology her også Sunn for hodebunn i tillegg:)
Kløftfrid Skrevet 28. desember 2010 #12 Skrevet 28. desember 2010 Pureology her også Sunn for hodebunn i tillegg:)
Gjest strykebrett Skrevet 28. desember 2010 #13 Skrevet 28. desember 2010 Jeg liker de volumproduktene (grønn serie) fra KMS. Er ikke dyretestet heller
Djungelvrål Skrevet 28. desember 2010 #14 Skrevet 28. desember 2010 Jeg liker fruktis sin, den koster 19,90 på kiwi. De inneholder det samme både dyre og billige sjampoer. Det har blitt testet. Gidder ikke la meg lure.
gohege Skrevet 28. desember 2010 #15 Skrevet 28. desember 2010 Jeg elsker volumprduktene fra KMS. De gir myye volum, er ikke dyretestet, og er veldig drøye i bruk. :D
Sunniva81 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. desember 2010 Jeg elsker volumprduktene fra KMS. De gir myye volum, er ikke dyretestet, og er veldig drøye i bruk. :D Jeg synes redken sin shampo er drøye i bruk og jeg Synes jeg har hatt de flaskene i evigheter.Men kms ja, det kom jeg ikke på...Faktisk hørt om flere som foretrekker produktene deres.Men..Saken er talt, det ble redken denne gang, så får jeg testet ut det, for så å evt prøve et annet merke senere
Karmosin Skrevet 29. desember 2010 #17 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har testet sånn bortimot det som er av volumshampoo på mitt idiotisk fine, litt krøllete hår. Den beste jeg har funnet er Seanik fra Lush, så jeg benytter alle volumshampootråder til å mase om den :gjeiper: Egentlig burde Lush belønne min iherdige innsats Men alvorlig, det er den eneste volumshampooen jeg har funnet over de siste tjue årene som gjør det den skal, så til de grader at jeg må ta ned volumet litt etter vask med styling. Redken var helt ålreit, KMS gjorde nada for håret mitt, Burt's Bees orker jeg ikke lukta av. Joico og Pureology har jeg ikke prøvd ennå, men i det øyeblikk Seanik begynner å skuffe tror jeg Pureology står på lista.
Sunniva81 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har testet sånn bortimot det som er av volumshampoo på mitt idiotisk fine, litt krøllete hår. Den beste jeg har funnet er Seanik fra Lush, så jeg benytter alle volumshampootråder til å mase om den :gjeiper: Egentlig burde Lush belønne min iherdige innsats Men alvorlig, det er den eneste volumshampooen jeg har funnet over de siste tjue årene som gjør det den skal, så til de grader at jeg må ta ned volumet litt etter vask med styling. Redken var helt ålreit, KMS gjorde nada for håret mitt, Burt's Bees orker jeg ikke lukta av. Joico og Pureology har jeg ikke prøvd ennå, men i det øyeblikk Seanik begynner å skuffe tror jeg Pureology står på lista. Ohh, snaxy Hvor kan man bestille en sånn?
Karmosin Skrevet 29. desember 2010 #19 Skrevet 29. desember 2010 http://www.lush.co.uk/products/haircare/solid-shampoo/seanik_107.html Mye billigere å bestille fra UK enn fra Norge, om man ikke har en Lush-butikk i nærheten og kan gå dit. Big-shampooen deres har jeg også, og bruker en gang i blant for å massere hodebunnen litt. Den gir også godt volum. Jeg jobber ikke for Lush, æresord!
Sunniva81 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 29. desember 2010 http://www.lush.co.uk/products/haircare/solid-shampoo/seanik_107.html Mye billigere å bestille fra UK enn fra Norge, om man ikke har en Lush-butikk i nærheten og kan gå dit. Big-shampooen deres har jeg også, og bruker en gang i blant for å massere hodebunnen litt. Den gir også godt volum. Jeg jobber ikke for Lush, æresord! Har ikke noe Lush butikk i nærheten her nei, så må bestille fra nett ja. Takk for link, skal se nærmere på det Hendig liten sak det der tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå