Elinori Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Ohhh, jeg begynner å bli spent, men prøver å holde nervene i ro og ikke ha for høye forventninger. Vil ikke bli skuffa nå altså. Han er her på hjemmestedet mitt på besøk til noen slektninger og ba meg ut igår, og idag skal vi treffes. Jeg skal hente han, men vi har ikke avtalt noe om hva vi skal gjøre. Tenkte kanskje å foreslå biljard om han ikke har planlagt noe selv. Hva er best å unngå på date? Har hørt mye om at å spise og dra på kafe kan være pinlig.. Og hva bør man snakke om/ikke snakke om? Har ikke tenkt å snakke om ekser og sånn altså.. hehe... Noen gode tips til en bra 1.date mottas med stor takk!
Sign Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Beklager, jeg kan nok ikke komme med noen gode råd. Sist jeg var på date var for 16 år siden... Håper du hadde en fin date!
Elinori Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Det går bra! Det gikk faktisk veldig bra. Det ble litt pinlig, men det var veldig trivelig fordi. Vi spilte biljard og så film. Også ble det litt kyssing så nå håper jeg bare det blir en 2.date. Vi snakka om at vi skal møtes igjen når han kommer tilbake på besøk til sin fetter, og at vi må skrive ilag, så jeg har good feelings about this:D
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er i samme situasjon som deg! Men hos oss ble det ikke kyssing før 3, date, hehe. Kan du oppdatere tråden etterhvert?
Elinori Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2010 ja, jeg kan oppdatere jeg vettu:) så trivelig at det ble kyssing på deg også da! jeg syns det var litt pinlig, men det er jo kanskje ofte sånn på 1.date også, når man ikke kjenner hverandre så godt:p det som er tingen er jo at han også drar hjem imorgen, noe som er 6timer unna der jeg bor. men dt kan være en fin ting det, nå i starten, slik at vi ikke går for fort fram i bli-kjent-perioden
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Ja, i starten bør man ta det litt rolig. Er viktig å kunne få kjenne på savnfølelsen også kanskje! Uff, daten min bor litt over 1 time fra meg, og kjenner at jeg begynner å savne han skikkelig nå, hihi. Holdt dere hender på første date også?
Elinori Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2010 ja, vi holdt hender også holdt han rundt meg når vi så film. Virka som om han var opptatt av at jeg hadde det bra. Var sykt høflig og snill. Han gjorde sånne småting som er veldig positivt! Han ble me å rydda opp snacksen og glassene etter oss. Det er det ikke mange karer jeg har kjent som har gjort:) Merka at han va litt beskjeden også da, men det er ganske normalt for gutter på 20år vil jeg tro.. Ser ikke på det som noe negativt heller. jeg er bare såå betatt
G3ntl3man Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Høres ut som om du har hatt en fin date - det er en bra start!! Litt fysisk kontakt må det kunne bli på første date etter min mening, men det kan være ett håndtrykk, en klem på vei hjem,, leke litt med hendene under bordet.. eller om man tør og er heldig og får seg ett kyss eller flere.... men alt må passe for begge!! Lykke til på neste date! !
Elinori Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2010 Er enig i d, for ellers kan man komme inn i vennesonen i stedet. Og er man først der, så er det vanskelig å komme seg lenger :gjeiper: Du anonymbruker. kan ikke du fortelle litt om datene dine da?Hadde vært koslig å få høre
G3ntl3man Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Vennesonen er vel ikke den man "håper" å havne i på date nei, men har faktisk venner som jeg traff på date for flere år siden... så utfallet kan bli positivt selv om man ikke faller for hverandre...
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Åå! Det var koselig å høre, ellinor. Håper det fortsetter den retningen! Daten min er ganske gentleman egentlig. Han åpner dører for meg, insiterer på å spandere ting på meg (jeg betaler selv så klart)! vi kommuniserer ganske bra, men noen pinlige stillheter her og der, men det ler vi bare bort. han er rett og slett herlig. Vi holdt hender på andre date, og kyssing på 3! Og han her er også noe sjenert når det gjelder å ta intiativ til fysisk kontakt, men når isen på den fronten er brutt, så gir han uttrykk at han er glad for at jeg tok initativene. Men sånn er det vel kanskje for de aller fleste i begynnelsen av datingen. Når skal du møte ham neste gang da?
Elinori Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2010 så søt date du har!:)ja, det er jo ikke bare bare å ha fysisk kontakt med noen man ikke kjenner så godt. Min date tok iniativ til første kroppskontakt da vi så film, også tok jeg iniativ til å holde hender. Så han er nok ikke fullt så beskjeden, men merker det litt likevel. Også blir jo jeg også veldig sjenert da, noe som jeg til vanlig ikke er! så det er jo litt spennende:p Han sier de søteste ting. Veldig flink med komplimang. Og jeg blir jo helt satt ut jeg. Ikke vant med å få komplimang. Det er ikke alle norske som er like flink på den fronten, så hvorfor ikke finne seg en fra nabolandet:p vi skal nok ikke møtes med det første pga. avstanden. Men han tok iniativ til å snakke om at vi må møtes igjen og at vi måtte holde kontakten
Elinori Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2010 Vi har faktisk snakka mye ilag idag, om alt og ingenting egentlig. Veldig koslig. Men jeg håper bare ikke det blir sånn at jeg synes det blir kjedelig etterhvert. For jeg veit jo ikke enda når han kommer på besøk igjen. Er det en lur ting å snakke litt hver dag, eller skal man bare føle instinktet å sende og svare når føler det passer? Ser for meg at jeg fort kan begynne å savne å snakke med han bare etter en date faktisk:p Visst det blir bare chatting og VELDIG lenge til neste treff så er jeg usikker på om jeg klarer å holde meg interessert. Men håper jo seff det. Han virker jo som en kjempe kar:).. Forresten noen som har erfaringer med sånne "avstandsdater/forhold" før som vil dele litt med meg? dette hadde vært spennende
Steinar40 Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 Vi har faktisk snakka mye ilag idag, om alt og ingenting egentlig. Veldig koslig. Men jeg håper bare ikke det blir sånn at jeg synes det blir kjedelig etterhvert. For jeg veit jo ikke enda når han kommer på besøk igjen. Er det en lur ting å snakke litt hver dag, eller skal man bare føle instinktet å sende og svare når føler det passer? Ser for meg at jeg fort kan begynne å savne å snakke med han bare etter en date faktisk:p Visst det blir bare chatting og VELDIG lenge til neste treff så er jeg usikker på om jeg klarer å holde meg interessert. Men håper jo seff det. Han virker jo som en kjempe kar:).. Forresten noen som har erfaringer med sånne "avstandsdater/forhold" før som vil dele litt med meg? dette hadde vært spennende Et avstandforhold fungerer aldri i lengden. Så glem det hvis du ikke er villig til å flytte på deg.
Elinori Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg er åpen for å flytte på meg jeg.. Har kun et halvt år igjen med studier før jeg kan flytte. men vi har jo uansett ikke kommet så langt da. hehe.. kan ikke skynde på slik. Men jeg tror nok det skal mye tolmodighet til for at det skal gå ja. Men er man interessert nok i hverandre skal det ikke være noe i veien for å flytte på seg.. Endret 30. desember 2010 av Elinori
Elinori Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 31. desember 2010 En liten oppdatering.. Jeg og han har snakket ilag hver dag etter daten, og vi har avtalt og møtes i januar, noe som slett ikke er lenge til. Han har en lang reise, og at han vil reise så langt for å besøke meg er veldig søtt:) Nesten litt uvirkelig. Han har også slekt her i Norge da, så han skal besøke dem i samme slengen. Jeg gleder meg !! :D Noen andre som har historier å fortelle fra egen erfaring med dating/forhold til noen som bor langt unna? Jeg vil gjerne høre:) Godt nyttår folkens!:D
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #17 Skrevet 31. desember 2010 hehe så kult. Første daten var verdens kjedeligste film med verdens flotteste dame, dette er nå 16år siden. Akkurat nå gjør vi klar kvelden middag og koser oss sammen med barna. Stille og rolig kveld, men helt perfekt. Har fremdeles dager hvor jeg er like forelsket som da:). Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #18 Skrevet 1. januar 2011 hehe så kult. Første daten var verdens kjedeligste film med verdens flotteste dame, dette er nå 16år siden. Akkurat nå gjør vi klar kvelden middag og koser oss sammen med barna. Stille og rolig kveld, men helt perfekt. Har fremdeles dager hvor jeg er like forelsket som da:). Lykke til. Så hyggelig:D høres jo ut som den romantiske filmen. hehe. Det er bra at det finnes sånne historier ! Koslig å fortelle videre til sine barn osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå