AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg lurer altså på om noen kan gi meg noen navn på gode hudpleieserier for litt eldre damer? Altså en nattkrem, dagkrem og en øyekrem. Jeg er 38 år gammel og har ganske grei hud. men i det siste har jeg merket litt små rynker under øynene som jeg er veldig redd for skal bli mer synlige. Nå på vinteren har jeg normal tørr hud, men på sommeren blir jeg veldig fort blank over ansiktet. Jeg har egentlig aldri gått på noe hudpleieserier før.. bare brukt en fuktighetskrem fra garnie i blant som jeg ikke syntes er noe bra. Jeg bryr meg ikke om pris for har tenkt til å bestille fra nette uansett. Håper noen kan hjelpe meg litt her
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jan Marini er vel en serie som er godt kjent blandt de eldre, men anbefaler helst at du stikker innom en hudpleier så du får vite hva du trenger.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Ja jeg tenkte å dra innom en hudpleiesalong, men vil helst ikke kjøpe noe derfra for det blir for dyrt. Har også hørt om Matis og decleor. Har du noe erfaringer rundt de seriene?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Ja jeg tenkte å dra innom en hudpleiesalong, men vil helst ikke kjøpe noe derfra for det blir for dyrt. Har også hørt om Matis og decleor. Har du noe erfaringer rundt de seriene? Ja, men ikke av de produktene som er beregnet for tørrere/eldre hud, kun for sensitiv. Er godt fornøyd med kremene til matis, og både rensevannet og melken fra decleor. Anbefaler ikke rens fra matis, de er stappfull av mineralolje og lukter heller ikke særlig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå