Gå til innhold

Kosthold plan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gå ned så mye vekt som mulig fordi jeg er overvektig. Jeg går tur 30-60min hver dag med hunden, og skal begynne å trene ett par ganger i uka på treningssenter.

Lurer på om noen har noen gode kosthold planer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som virkelig virker er å ta inn færre kalorier enn det du forbrenner. Tur hver dag er derfor bra - men du bør legge inn noen høypuls økter også.

Hva slags kostholds planer man er på er litt likegylding så lenge man begrenser kaloriinntaket....men, mange har gode resultater med å melde seg i en vektklubb, f.eks VG nett eller Grete Roede og der får man råd og oppskrifter på det man skal spise.

Problemet med strenge kostholdsplaner er at de er vanskelige å følge i hverdagen. Man kommer lengst med å legge om til et normalt, sunt kosthold, og følge det livet ut. Ekstreme kurer har jeg liten tro på i lengden.

Skrevet

Sjekk ut vektreduksjonsopplegget til Paul McKenna. Det kan jeg virkelig anbefale deg. Bare gjør det!! (og nei, det er ikke en ny, sensasjonell og "magisk" diett..)

Skrevet

du kan begynne å legge planer for ukens middag på søndager. på denne måten får du oversikt over hva dere skal spise og unngår sånn "i dag har vi dårlig tid, så da kjøper en grandiosa".

i tillegg kan du bytte ut alt brød med helt grovt brød. ingers rugbrød er veldig bra og helt grovt. det smaker bedre også :-)

begrens også kaker, godteri og brus til helgen.

ellers må en prøve å tenke fornufig! lykke til :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...