Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har omsider begynt å snuse på denne mulighten, men vet ikke noe om det. Det er det sikkert mange som gjør her inne...hvordan virker det? Gratis, eller? Vanskelig å sette i gang med?
Cookiemonster Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Veldig enkelt og gratis om du ringer til andre med skype. -vil du ringe til "vanlig" telefon koster det litt.. vet ikke hvor mye, for har aldri gjort det. Men ringer en del via skype til venner og familie i utlandet
L. Kennedy Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Hvis du har en Android-telefon kan du også laste ned Skype til telefonen og ringe gratis fra Skype til Skype, trenger bare tilgang på nett. Mulig det finnes noe til iPhone også, det vet jeg ikke.
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2010 To svar! Takk for det. Er det grei kvalitet på bilder? Uten skurring på lyd? Tror jeg får teste dette i løpet av uka, nemlig.
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2010 Men DA har jeg fått testet det allerede. Et spørsmål: når jeg snakker med den andre parten, så har jeg problemer med å høre i mitt headset, fordi vifta i lap`en til den som sender lager veldig mye støy. Hvordan kan dette løses? Kun ved å snakke i et headset til eller?
L. Kennedy Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Trenger du å snakke i head set? Jeg har aldri brukt det når jeg snakker over Skype eller WLM/msn.
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2010 Hva skal man ellers snakke i da? Jeg har ikke peiling på dette, som sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå