Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg vurderer å ta en piercing på penis og trenger å vite litt mer om det. Hva syntes dere om det dere som har partnere med piercing? Ser det bedre ut og hvordan føles det for dere? Hva slags piering ser best ut? For min del vil det i så fall dreie seg om at jeg tar en liten kuleformet i huden som utgjør resten av forhuden nederst i kanten mellom penishodet og skaftet (er omskjært). Hva tror dere om det, hadde det sett bra ut?
Thought-Fox Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jeg synes at Prince Albert, reverse Prince Albert og ampallang er de intimpiercingene som ser best ut på menn.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Jeg søkte på "Prince Albert" på bilde men fikk bare opp "Prince Albert of Monacco". Hva er Prince Albert for noe? (For ordens skyld, jeg er ikke trådstarter)
Wildy Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Nå syns jeg piercing i kjønneorganer er helt grusomt,tror faktisk jeg hadde dumpet en fyr med noe slikt raskere enn svint.
Cæm Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Søk på Prince albert piercing da vel.... Jeg synes forsåvidt det er grusomt stygt med piercing i penisen. Det ser bare helt malplassert ut!
Thought-Fox Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Jeg søkte på "Prince Albert" på bilde men fikk bare opp "Prince Albert of Monacco". Hva er Prince Albert for noe? (For ordens skyld, jeg er ikke trådstarter) Prince Albert. Vær obs på at artikkelen inneholder bilder som kanskje kan virke støtende på noen.
Gjest Sommertid Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har kun vert borti en mann med piercing der nede men jeg synes det var fint. Han hadde en prince Albert. Det var litt upraktisk når jeg skulle suge han, men det venner man seg nok til etter hvert vil jeg annta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå