Marissa Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg fikk virus på maskinen i går, og kjøpte etter anbefaling som poppet opp på maskinen Personal Interent Security 2011. Dette ryddet tydligvis opp i virusproblematikken, men jeg har siden dette programmet ble installert ikke klart å komme inn på gmail/google, og det begynner på bli problematisk, siden dette er en mail jeg trenger tilgang til i forbindelse med jobb. Jeg er ikke så veldig datakyndig, men lurer på om noen har tips til hva jeg kan gjøre for å komme inn på gmail? (Prøver å gå inn via google.com, men denne siden får jeg heller ikke opp) Får bare beskjed om at adressen ikke er gyldig. Takk for alle tips!
Zzyzx Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har en dårlig nyhet til deg, og det er at Personal Internet Security 2011 dessverre er et falsk antivirusprogram du attpåtil har betalt for. Sannsynligvis hadde du ikke noe virus fra før av, men disse lurer deg ved å få deg til å tro at du har virus, slik at du skal kjøpe programvaren som er det egentlige viruset. Last ned Malwarebytes: http://www.malwarebytes.org/ Se om den klarer å fjerne dette. Jeg anbefaler deg å få en kyndig person til å ta en titt på maskinen, for slike ting er ikke enkelt å få bort om du ikke er kyndig selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå