Gå til innhold

Ny vasket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok et felt hvor det tydeligvis er forskjellige kriterier for mann og kvinne. Haddet det vært en mann som hadde skrevet at det var kjæresten hans som ønsket at han skulle vaske seg rett før sex så hadde det flommet over av kommentarer som "grisegutt" og generelt nedsettende ting om at han er urenslig osv.

Nok en mann? som må komme med en slik påstand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mennene jeg har møtt liker en ren men ikke nydusjet mus, rett og slett fordi det ikke lukter den deilige muslukten de har likt om man er nydusjet. Lukter bare såpe når man er nydusjet.

Nei jeg ser ikke på det som normalt å dusje hver gang man skal ha sex. Hvor blir det av spontaniteten?

Man trenger ikke bruke såpe hver gang man dusjer. Føler selv jeg blir ren nok til daglig med vann. Intimsåpe innimellom, men ikke på langt nær ved hver dusj. Det kan da neppe være sunt å bruke såpe hele tiden. Og spesielt ikke "der nede", selv om man bruker en som er beregna på underlivet.

Skrevet

Ja, må dusje før jeg har sex (og etter). Samme med sambo. Jeg dusjer uansett morgen og kveld (ofte ettermiddag og), så det er ingen problem.

Gjest Sommertid
Skrevet

Eksen min var på akkurat samme måten. Ganske trøttende da jeg sjelden var nydusjet når vi skulle ha oss(dusjer på morningen, sex fant som oftest sted på kveldstid).

Jeg bryr meg ikke om personen jeg har sex med er nydusjet eller ikke. Litt kroppslukt er bare deilig så lenge det ikke er overveldende.

Skrevet

Man tar jo en kattevask når man pusser tennene uansett så det er jo ikke som om man er skitten hvis lysta på sex etter leggetid byr seg. Så lenge ikke ting under beltestedet lukter burger så er ikke jeg spesielt frastøtt av vanlig kroppslukt ellers.

Skrevet

Jeg er nok like kresen som kjæresten din, ts. Kjønnslukt er bare turn off for meg. Men man behøver jo ikke dusje når man har dusjet tidligere på dagen? Jeg har alltid en pakke med våtservietter for underlivet liggende i skapet på badet. Praktisk, raskt og velduftende! :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er nok like kresen som kjæresten din, ts. Kjønnslukt er bare turn off for meg. Men man behøver jo ikke dusje når man har dusjet tidligere på dagen? Jeg har alltid en pakke med våtservietter for underlivet liggende i skapet på badet. Praktisk, raskt og velduftende! :)

Kjønnslukt er turn-off? Jeg kan tenke meg at kjæresten din synes det er deilig å slikke ditt parfymeduftende kjønnsorgan :fnise: .

• Liker 2
Skrevet

Kjønnslukt er turn-off? Jeg kan tenke meg at kjæresten din synes det er deilig å slikke ditt parfymeduftende kjønnsorgan :fnise: .

Haha, det kan du si! Men han klager ikke, altså. Og selv foretrekker jeg faktisk våtserviettsmak fremfor morgendusjet kjønn på kvelden. :sjenert:

Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, det kan du si! Men han klager ikke, altså. Og selv foretrekker jeg faktisk våtserviettsmak fremfor morgendusjet kjønn på kvelden. :sjenert:

Det er fort gjort å vaske seg nedentil med en vaskeklut hvis du allikevel går på toalettet før sexen :) .

Skrevet

altså, nå var jo spørsmålet hennes om DU / DERE MÅTTE vaske dere nedentil før dere fikk/hadde sex. Ikke hva du FORETREKKER OG TIPS hva hun kan gjøre.

Skrevet

altså, nå var jo spørsmålet hennes om DU / DERE MÅTTE vaske dere nedentil før dere fikk/hadde sex. Ikke hva du FORETREKKER OG TIPS hva hun kan gjøre.

Javel, mamma :engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...