Gå til innhold

Ny vasket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du og typen har sex, må dere være nyvasket nedentil, BESTANDIG da?

Typen min er litt hårsår på dette. Han vil rett og slett ikke ha sex, og i hvertfall ikke oralsex dersom vi ikke har dusjet innen en timestid siden.

Dette ødelegger mye av lysten min, har prøvd å snakke med han om det og han svarer: jeg vil ikke slikke en mus som smaker tiss, og med engang du har tisset vil jeg ikke sleike deg fordi da smaker det tiss." Noe i den duren..

(Må få med at tisset mitt er helt normalt samme med lukten nedentil..)

Eksene mine brydde seg lite om jeg akkurat var nydusjet eller dusjet for tre timer siden.

Er det normalt å ALLTID være nydusjet for å få seg litt? Både vaginalt og oralt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Jeg mener, det er kanskje det mest behagelige hvis en skal tenke på "smaker" som kan forekomme etter en hel dag o.l, men hvis man skal være nydysja HVER ENESTE gang så må man jo planlegge når man skal ha sex, det er jo litt..kjipt?

Hvis det er så krise for han så si at han ikke trenger å gå ned på deg (men da hadde nok ikke gjort det på han heller :lur: ) de gangene du ikke er nydusja.

Skrevet

kjæresten min og liker at jeg er nyvasket nedentil, spesielt om det er oralt. Han får ikke helt hetta om det har gått en time siden jeg har dusjet, men om det er et par timer så ender han med å spørre om jeg skal dusje først eller om han skal bli med i dusjen. (Han er litt utspekulert. :fnis:)

Jeg vil tro at det varierer fra person til person, noen er veldig pipren for det, mens andre tar det på sparket. Men så klart, det blir oftest litt bedre oralt om en er nyvasket.

Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Jeg mener, det er kanskje det mest behagelige hvis en skal tenke på "smaker" som kan forekomme etter en hel dag o.l, men hvis man skal være nydysja HVER ENESTE gang så må man jo planlegge når man skal ha sex, det er jo litt..kjipt?

Hvis det er så krise for han så si at han ikke trenger å gå ned på deg (men da hadde nok ikke gjort det på han heller :lur: ) de gangene du ikke er nydusja.

Ts her igjen, men bare innlogget :)

Vi planlegger jo når vi skal ha sex liksom.

Jeg elsker å suge han, men vil ikke suge han dersom han ikke er nyvasket siden han ikke gjør det på meg.

Han har aldri gått ned på meg uten at jeg må løpe å vaske meg først, er sikkelig TUURN OFF.

Jeg vil også bli slikket uten å måtte planlegge å være nydusjet.. :sjenert:

Skrevet

kjæresten min og liker at jeg er nyvasket nedentil, spesielt om det er oralt. Han får ikke helt hetta om det har gått en time siden jeg har dusjet, men om det er et par timer så ender han med å spørre om jeg skal dusje først eller om han skal bli med i dusjen. (Han er litt utspekulert. :fnis:)

Jeg vil tro at det varierer fra person til person, noen er veldig pipren for det, mens andre tar det på sparket. Men så klart, det blir oftest litt bedre oralt om en er nyvasket.

såklart er det best å være nydusjet, men er litt turn off når han spør om vi kan dusje først.. Syns jeg i hvertfall.

Skrevet

såklart er det best å være nydusjet, men er litt turn off når han spør om vi kan dusje først.. Syns jeg i hvertfall.

Syns ikke det er så ille om han blir med jeg. Ta et deillig forspill i dusjen, kanskje til og med bli gått ned på da.

Skrevet

Ts her igjen, men bare innlogget :)

Vi planlegger jo når vi skal ha sex liksom.

Jeg elsker å suge han, men vil ikke suge han dersom han ikke er nyvasket siden han ikke gjør det på meg.

Han har aldri gått ned på meg uten at jeg må løpe å vaske meg først, er sikkelig TUURN OFF.

Jeg vil også bli slikket uten å måtte planlegge å være nydusjet.. :sjenert:

Altså, nå skal jeg innrømme at jeg synes jenter smaker merkelig :sjenert: Så jeg er kanskje ikke den beste til å uttale meg? Fordi jeg gjør det så og si aldri nydusja eller ei, men kjæresten min sier at når hun er i gang så faller det ikke henne inn om jeg er nylig dusja eller ei(jeg dusjer jo hver morgen, så sånn sett er jeg jo ikke skitten). Jeg burde lære meg det der.. å gå ned :sjenert: Det er jo himmelsk deilig (synes jeg selv), men jeg takler ikke lukta :skratte: Må jeg holde pusten og ikke smake for å få det til? (Dette var ikke for å få deg TS til å tenke at du smaker vondt, da hadde neppe kjæresten din gjort det i første omgang på deg, når du er nydusja..det er bare jeg som er sær)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er mye snakk om dusjing her. Det er da ikke nødvendig å dusje hele kroppen for hver runde sex. Det holder faktisk å vaske seg nedentil med en klut hvis det er så om å gjøre.

• Liker 4
Gjest Blubberella
Skrevet

Det er mye snakk om dusjing her. Det er da ikke nødvendig å dusje hele kroppen for hver runde sex. Det holder faktisk å vaske seg nedentil med en klut hvis det er så om å gjøre.

Ja jeg pleier ofte å bare ta kluten fatt i full fart når det er hankypanky på gang :) Å ta en dusj hver gang jeg skal ha sex kommer ikke på tale.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om dama ikke har vasket seg på noen timer. Men så har jeg verdens vakreste prinsesse som min kone også da, og da teller hygiene litt mindre. TS burde dumpe typen sin raskere enn raskest. Alarmklokkene burde ha ringt for lenge siden.

Skrevet

Plager hverken han eller meg, så nei, er ikke nydusjet.

Dusjer på morgenen, det får holde.

Skrevet

De mennene jeg har møtt liker en ren men ikke nydusjet mus, rett og slett fordi det ikke lukter den deilige muslukten de har likt om man er nydusjet. Lukter bare såpe når man er nydusjet.

Nei jeg ser ikke på det som normalt å dusje hver gang man skal ha sex. Hvor blir det av spontaniteten?

Skrevet

Det er vel ikke snakk om å dusje hver gang man har sex, men å ha sex hver gang man har legger seg etter å ha dusjet... ihvertfall er det flott for oss som dusjer minst annenhver kveld.

Skrevet

Typen din høres veldig prippen ut. Det er da ikke nødvendig å dusje hver gang man skal ha sex? Selv liker jeg selvfølgelig å være ren, men hvis det er et par timer siden jeg har dusjet er det jo ikke verre enn å gå kjapt over med en klut.

Skrevet

Tusen takk for innspill.

Slik jeg tolket det er det nesten bare typen min som er så sær, det hjelper ikke for han at jeg tar en klut, jeg aner ikke hvorfor men det virker som at han tror jeg ikke klarer å vaske meg. Har spurt han om hvorfor men han sier man blir renest av å dusje..

Jeg syns det er veldig stressende å måtte løpe å ta en klut for å få seg litt, for vi har som regel begynt vorsspillet litt før vi begge "skjønner" at vi skal ha sex, og da må vi gå å vaske oss, og da er somregel jeg ikke kåt lengre, uansett hva han gjør med meg i dusjen.

Liker best å bli tilfredsstilt i sengen eller sofaen(kjøkken u name it) bare ikke i dusjen pga hybeldusj som er alt for liten.. :P

Skrevet

Hmmm, det høres ut som han egentlig ikke har lyst til å gå ned på deg. Har aldri opplevd at noen har vært så nøye. Men dersom jeg vet selv at jeg er svett der nede etter en travel dag og ikke hatt tid til oppfrisking, sier jeg fra at jeg ikke er særlig delikat akkurat nå. "Mine" menn har gitt blanke bare man har dusjet/vasket seg samme dag. Han ene spiste til og med mine tær som hadde vært i skoa hele dagen.... Da måtte jeg le litt.

Forresten, det hjelper å være korthåret, ikke mye søl da når man tisser. Urin består av det samme stoffet som svette.

Skrevet

Hmmm, det høres ut som han egentlig ikke har lyst til å gå ned på deg. Har aldri opplevd at noen har vært så nøye. Men dersom jeg vet selv at jeg er svett der nede etter en travel dag og ikke hatt tid til oppfrisking, sier jeg fra at jeg ikke er særlig delikat akkurat nå. "Mine" menn har gitt blanke bare man har dusjet/vasket seg samme dag. Han ene spiste til og med mine tær som hadde vært i skoa hele dagen.... Da måtte jeg le litt.

Forresten, det hjelper å være korthåret, ikke mye søl da når man tisser. Urin består av det samme stoffet som svette.

Jeg er ikke hypp på at noen går ned der uten at jeg har sjekket tilstanden selv først. Hvis man dusjer klokka 6 om morran og skal ha seg 14 timer etterpå - så er det mye som kan ha skjedd nedentil.

Jeg passer alltid på å vaske meg om morran, ettermiddag og før jeg går og legger meg. Da vet jeg at jeg alltid er klar.

Og så vasker jeg stumpen hvis jeg har vært på do... :sjenert:

Skrevet

ts her..

Et glattbarbert med en liten veiviser nedentil, noe etter hans ønske. Og om jeg vet det lukter vondt sier jeg selv at jeg skal vaske meg, men når jeg selv syns jeg er ren så er det da null problem syns jeg:P

Ingen andre av de jeg har vært sammen med har brydd seg så særlig..

Og jeg vet også at typen min vil gå ned på meg fordi han blir kjempe kåt av det :P

Skrevet

Høres ikke ut som et bra forhold det der, TS. Grunnen til at jeg sier det, er fordi jeg vet hvordan en mann opplever en dame han er veldig tiltrukket av. Er i et forhold selv som har vart i 2 år, og jeg kan slikke dama selv om hun ikke har vasket seg på 1 dag. Dette pga at jeg er veldig tiltrukket av henne på alle måter. Men så vet jeg hva dame jeg vil ha da, så slepper jeg å være misfornøyd og bitter resten av livet pga valg av dame. :) Det høres ut som mannen til TS rett og slett ikke vet hva dame han vil ha, og bruker deg som nødløsning. Litt ekkelt, og jeg ville rett og slett kastet han ut. Faen for et naut. Finn deg en mann som slikker deg som en dronning du er. :klemmer:

Skrevet

Nok et felt hvor det tydeligvis er forskjellige kriterier for mann og kvinne. Haddet det vært en mann som hadde skrevet at det var kjæresten hans som ønsket at han skulle vaske seg rett før sex så hadde det flommet over av kommentarer som "grisegutt" og generelt nedsettende ting om at han er urenslig osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...