Gå til innhold

Kan man kjøpe folat over nettet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Er det noen av dere som vet om man får kjøpt folat over nettet ?

Åssen nettside isåfall da =) ?

Prøver å bli gravid, men kan jeg bare begynne me folat me en gang da ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De anbefaler å begynne med folat 3 mnd før man starter prøvingen så det er bare å begynne. www.billiteste.dk selger folat.

Skrevet

Folat finner du i brokkoli. Enkelt og greit. :)

Skrevet

Da tror jeg du må spise mye brokkoli....

Skrevet (endret)

Da tror jeg du må spise mye brokkoli....

Ja ufattelig mye om du ikke spiser det vanlig. Men jeg glemmer at enkelte ikke spiser friske grønnsaker. Piller er vel da det beste.

Endret av Beauté
Skrevet

hehe :fnise:

Må spise veldig masse brokkoli å da ja :P

Skrevet

Jeg kjøpte kombipiller på apoteket med både jern og folat, kosta veldig lite så jeg ser ikke at det skal være så mye å spare på nettkjøp mtp frakt osv.

Skrevet

Jøss, det hørtes jo kjekt ut da :)

Skrevet

Ja ufattelig mye om du ikke spiser det vanlig. Men jeg glemmer at enkelte ikke spiser friske grønnsaker. Piller er vel da det beste.

Det er en grunn til at det anbefales et tillegg til normal sunn kost. Normal sunn kost gir derfor ikke nok folat under svangerskapet fordi man har et økt behov. Å komme med motstridende råd synes jeg du bør være svært forsiktig med!

Skrevet

Det er en grunn til at det anbefales et tillegg til normal sunn kost. Normal sunn kost gir derfor ikke nok folat under svangerskapet fordi man har et økt behov. Å komme med motstridende råd synes jeg du bør være svært forsiktig med!

Pointet er at vi norske ikke har NORMAL kost. Vi burde spise MYYYYE mere grønt enn det vi gjør.

Skrevet

hehe :fnise:

Må spise veldig masse brokkoli å da ja :P

Utrolig av vi har i det hele tatt overlevd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...