AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Heisann Er det noen av dere som vet om man får kjøpt folat over nettet ? Åssen nettside isåfall da =) ? Prøver å bli gravid, men kan jeg bare begynne me folat me en gang da ?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 De anbefaler å begynne med folat 3 mnd før man starter prøvingen så det er bare å begynne. www.billiteste.dk selger folat.
Beauté Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Folat finner du i brokkoli. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Da tror jeg du må spise mye brokkoli....
Beauté Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 (endret) Da tror jeg du må spise mye brokkoli.... Ja ufattelig mye om du ikke spiser det vanlig. Men jeg glemmer at enkelte ikke spiser friske grønnsaker. Piller er vel da det beste. Endret 28. desember 2010 av Beauté
teeny91 Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 hehe Må spise veldig masse brokkoli å da ja
Sulosi Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Jeg kjøpte kombipiller på apoteket med både jern og folat, kosta veldig lite så jeg ser ikke at det skal være så mye å spare på nettkjøp mtp frakt osv.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 Ja ufattelig mye om du ikke spiser det vanlig. Men jeg glemmer at enkelte ikke spiser friske grønnsaker. Piller er vel da det beste. Det er en grunn til at det anbefales et tillegg til normal sunn kost. Normal sunn kost gir derfor ikke nok folat under svangerskapet fordi man har et økt behov. Å komme med motstridende råd synes jeg du bør være svært forsiktig med!
Beauté Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Det er en grunn til at det anbefales et tillegg til normal sunn kost. Normal sunn kost gir derfor ikke nok folat under svangerskapet fordi man har et økt behov. Å komme med motstridende råd synes jeg du bør være svært forsiktig med! Pointet er at vi norske ikke har NORMAL kost. Vi burde spise MYYYYE mere grønt enn det vi gjør.
Beauté Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 hehe Må spise veldig masse brokkoli å da ja Utrolig av vi har i det hele tatt overlevd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå