Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gleder du deg mest til på den store dagen?

Jeg gleder meg selvsagt veldig mye å kunne gi mitt ja til den jeg er så glad i, men jeg gleder meg også masse til å oppleve stemningen, samt få på meg brudekjolen og føle meg vakker. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å plukke ut noe spesielt.. Gleder meg til å få min kjære, dele dagen med de vi er glad i, føle meg fin, se at gjestene er glade, vite at jeg er kona til mannen min:) lage minner som vi skal fortelle om igjen og om igjen til barnebarna våre!

Skrevet

Å se blikket til min kjære når jeg kommer mot han i kirken. Ser det for meg allerede <3

• Liker 1
Skrevet

Tar meg selv i å nesten begynne å gråte bare ved tanken på å gå mot min kommende mann opp kirkegulvet :rødme: Det tror jeg blir et helt fantastisk øyeblikk!!

Ellers så gleder jeg meg til så mye.. til å få på meg brudekjolen, og timene med forlovere før selve vielsen. Talene fra våre nærmeste. Å gå ut av kirken, som kona til mannen jeg elsker. Åh, som jeg gleder meg :hjerte:

• 2 uker senere...
Gjest Sommerjenta*
Skrevet

Å se mannen ved alteret når jeg kommer inn døren :rødme: :rødme:

Skrevet

gleder meg til å gå opp til min kjære ved alteret <3 <3 å så gleder jeg meg til å ha på brudekjolen og selve vielsen :rødme: åååå gleder meg til hele dagen! :yvonne:

Skrevet

Gleder meg mest til dagen er over og vi er alene, stuptrøtte, kjempe slitene og lykkeligere enn noensinne! :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...