Anglofil Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Hva gleder du deg mest til på den store dagen? Jeg gleder meg selvsagt veldig mye å kunne gi mitt ja til den jeg er så glad i, men jeg gleder meg også masse til å oppleve stemningen, samt få på meg brudekjolen og føle meg vakker. Mvh Yvonne
Thinkerbelle Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Vanskelig å plukke ut noe spesielt.. Gleder meg til å få min kjære, dele dagen med de vi er glad i, føle meg fin, se at gjestene er glade, vite at jeg er kona til mannen min:) lage minner som vi skal fortelle om igjen og om igjen til barnebarna våre!
FruN Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Å se blikket til min kjære når jeg kommer mot han i kirken. Ser det for meg allerede <3 1
MonThe Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Tar meg selv i å nesten begynne å gråte bare ved tanken på å gå mot min kommende mann opp kirkegulvet :rødme: Det tror jeg blir et helt fantastisk øyeblikk!! Ellers så gleder jeg meg til så mye.. til å få på meg brudekjolen, og timene med forlovere før selve vielsen. Talene fra våre nærmeste. Å gå ut av kirken, som kona til mannen jeg elsker. Åh, som jeg gleder meg
Gjest Sommerjenta* Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Å se mannen ved alteret når jeg kommer inn døren :rødme: :rødme:
tiriel Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 gleder meg til å gå opp til min kjære ved alteret <3 <3 å så gleder jeg meg til å ha på brudekjolen og selve vielsen :rødme: åååå gleder meg til hele dagen!
teama Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Gleder meg mest til dagen er over og vi er alene, stuptrøtte, kjempe slitene og lykkeligere enn noensinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå