Gå til innhold

Sex, utflod og glidemiddel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig ofte i forbindelse med sex, så opplever jeg å produsere mye utflod. Skikkelig svære hvite klyser som minner veldig om sæd. (Altså, akkurat det er kjæresten sin definisjon på det. :fnise:) Uansett, er det noe en kan gjøre for å slippe alt det sølet? Syns ikke det er så veldig trivelig å motta oralsex når det er som så. Mest et problem for meg, typen ser ut til å like det, riktignok.

Og en annen ting, er bruk av glidemiddel sykdomsframkallende når det brukes oralt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe at når du blir kåt og våt så kommer også utfloden som allerede ligger der fortere ut og derfor kommer i klumper.

Glidemiddel er ikke sykdomsfremkallende selv om det brukes oralt nei.

Skrevet

Veldig ofte i forbindelse med sex, så opplever jeg å produsere mye utflod. Skikkelig svære hvite klyser som minner veldig om sæd. (Altså, akkurat det er kjæresten sin definisjon på det. :fnise:) Uansett, er det noe en kan gjøre for å slippe alt det sølet? Syns ikke det er så veldig trivelig å motta oralsex når det er som så. Mest et problem for meg, typen ser ut til å like det, riktignok.

Og en annen ting, er bruk av glidemiddel sykdomsframkallende når det brukes oralt?

Høres nesten ut som du har en kjønnssykdom ....soppinfeksjon o.l

Fittesaft skal være blank og klar glatt væske som lukter lite , og ikke " klumpete " hvite klyser som du har ...æsj ...

Bestill time hos gynekolog og få deg en sjekk , hørtes ille ut ...

Skrevet

Tull og tøys, er da masse filmer med damer som "creamer" som det heter.

Varierer sikkert fra kvinne til kvinne, men seff, er man usikker bør man sjekke seg.

Skrevet

Fittesaft skal være blank og klar glatt væske som lukter lite , og ikke " klumpete " hvite klyser som du har ...æsj ...

Alle kvinner har da utflod, noen litt mer enn andre. Det lukter ikke noe spesielt egentlig. Jeg er helt sikker på at det er 100% ren utflod og at jeg ikke har en SI, siden jeg i tillegg var hos en gynekolog for ikke så altfor lenge siden.

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

Nå må du gi deg.

• Liker 3
Skrevet

:skratte:

Nå må du gi deg.

Kunn ved soppinfeksjon er det normalt at utfloden er tykkflytende og gir hvite klumper i utfloden . Så jeg tror jeg har rett ...

Er det veldig mye fittesaft , kan det komme mikroskopiske små luftbobler i sekretet . Men det skal fortsatt være en mer klar og blank , farvefri væske ,dersom man er frisk i underlivet og ikke har en infeksjon eller lignende .

Stikkpiller som bedrer balansen i riktig ph verdi og syregrad kan prøves .Kanskje det retter seg da . Så utfloden blir klar , blank og nesten luktfri .

Hallo ! Er jo en grunn til at TS tar opp problemet , nettopp forde hun føler det er noe feil selv med utfloden .

Ja ja , hvis hun ikke kan skylde på dårlig hygiene da ...det kan også være en årsak .

• Liker 1
Skrevet

Det er vanlig å ha hvit utflod rett før mensen, og rett etter eggløsning. Om utfloden hadde vært en annen farge enn hvit/blank så hadde det vært noe gærnt.

Det skjer ikke hele tiden heller, så det skulle ikke være noe sykdom inni bildet. Som sagt, jeg har vært til gynekologisk undersøkelse, ingenting gærnt med meg.

• Liker 2
Skrevet

Jajamen. Må være fryktelig unormal jeg da, har alltid hatt hvit utflod. Når jeg blir kåt produserer jeg gjennomsiktig "slim" som ofte drar med seg utflod som er på vei ut, noe som ender med typens kuk får hvitt på seg. Har hatt soppinfeksjon, og den opplevde jeg som noe helt annet.

Etter jeg smakte på meg selv har jeg sluttet å bry meg. Smakte og luktet likedann til tross for litt hvitfarge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid hatt litt hvitfarge løpet av syklusen, men det er så fortærende at det skal komme dumpende ned i en sånn hyggestund.

Skrevet

Jeg har også hvit utflod, og har spørt om det hver gang jeg har vært hos gynekolog. Så langt er resultatet at tre av tre fagpersoner sier det er helt normalt, og én forumbruker tror det er unormalt. Samme forumbruker mener forøvrig også at p-piller gir like store hormonnivåer som når man er gravid, mener at alle kvinner har evne til multippelorgasme og kan ikke skjønne at det går an å ha vaginal fødsel og ikke ende opp med ødelagt underliv. Tror jeg vet hvem sin kunnskap jeg stoler mest på, altså.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også hvit utflod, og har spørt om det hver gang jeg har vært hos gynekolog. Så langt er resultatet at tre av tre fagpersoner sier det er helt normalt, og én forumbruker tror det er unormalt. Samme forumbruker mener forøvrig også at p-piller gir like store hormonnivåer som når man er gravid, mener at alle kvinner har evne til multippelorgasme og kan ikke skjønne at det går an å ha vaginal fødsel og ikke ende opp med ødelagt underliv. Tror jeg vet hvem sin kunnskap jeg stoler mest på, altså.

Kan jo kanskje svare på spørsmålet ditt også, TS. :gjeiper:

Jeg aner ikke hva man kan gjøre med det, har ikke funnet noen metode selv. Men plager det kjæresten din da? Jeg har vært kjempeflau over det i evigheter, men det å innse at det faktisk er helt normalt OG at kjæresten min har sagt at han ikke synes det er ekkelt whatsoever har gjort at jeg slapper mer av på det nå. Det er kanskje enkleste løsningen, selv om den ikke er så enkel. :)

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 28.12.2010 den 0.55, HopelessFear skrev:

Hei, håper du har fått vekk denne utfloden under sex, men om ikke så har jeg et råd. 

Jeg har også hatt dette problemet, var til fastlegen min og hos to forskjellige gynekologer. De mente jeg hadde litt sopp, og gidde meg sopp midler, dette funket bare i noen dager, men den massive utfloden og svien under sex kom tilbake. 

Jeg har endelig fått det vekk :mynona: og det som måtte til var å slutte å drikke brus, sjokolade og smågodt.  Nei, slapp av, du må ikke slutte med det for alltid, men handler om å kutte ned. 
Før drakk jeg brus nesten hver middag og drakk juice til frokost. Fant ut at kanskje den eneste måten jeg kunne få vekk denne utfloden (soppen) på var å slutte å drikke brus og ingen sjokolade og smågodt i en periode til kroppen min klarer å bryte det ned ordentlig. Jeg merket også at når jeg drakk mye vann en dag var denne utfloden mye mindre. 

Jeg spiser mat med sukker i hver dag, men jeg unngår å drikke brus (inkludert saft, juice og andre drikker med sukker i ) og spiser sjeldent smågodt. 

Mitt råd er å holde deg unna spesielt brus, smågodt og sjokolade i 1 mnd og se om det hjelper deg ++ drikke masse vann når du merker du har utflod, og egentlig bare hold deg til vann om du ikke finner en drikke uten sukker :) 

Anonymkode: a9c08...00d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...