AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Ja jeg lurer... jeg har nemlig en svoger som pleier å overnatte hos oss innimellom. Hver gang han er her, virker det som han får stå. Man kan se at det buler litt på buksen hans, og han holder hånden foran der,.. og fikler veldig for å få lagt den på plass. Det har flere ganger hendt at vi har vært nødt til å dele seng (jeg, han og søsteren min). Iløpet av natten har han antagelig trodd at jeg var kjæresten hans (søsteren min), og fingret meg. Det verste er, at jeg faktisk lar han gjøre det. Det er så utrolig godt. Har fått orgasme av han flere ganger. Han sover jo når han gjør dette, og han er fæl med å gå i søvne, så akkurat dèt problemet er han nok ikke klar over. Er jeg fryktelig sær, og ekkel som lar han drive på? : -/ Unormalt er det jo iallefall..
Piper Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Mye rart mennesker her inne opplever, men tviler sterkt påa t neon deler seng på den måten du beskriver. Var kanskej slik når dere var yngre, men ikke som voksne mennesker, og spesielt ikke at han da skal ligge mellom deg og din søster. Det mest normale ville da vært at din søster lå i midten, og da hadde ikek du fått kjent på herligheten 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Jeg er 19, han og min søster er 23. Vi har vært nødt til å dele seng i jula ett år, på hytta, og da de besøkte meg på hybelen min f.eks. På hybelen min var det jeg og søsteren min som delte seng egentlig. Han lå på madrass på gulvet.. men plutselig lå han i senga han og... som jeg sa, han er fæl med å gå i søvne..
Gjest dfsd Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Tror ikke på deg TS. Du virker som ei liten fjortiss som skriver skrivefeil, og som har fantasier. Det er IKKE normalt å dele seng med søster og typen.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Tro hva du vil. Det er iallefall sant, og dette er noe jeg har sittet inne med lenge. Har ikke turt å sagt det til noen, naturlig nok. Det er derfor jeg velger å poste det anonymt også. Kanskje ikke normalt å dele seng, men som sagt: Jeg bodde på hybel. der var det en sovesofa som jeg og min søster delte, og typen hennes lå på gulvet. Men han havnet oppi senga, i søvne. En annen gang var da jeg, mamma, pappa, søster og svogeren min lå i lavvo. Da skjedde det ingenting, men glidelåsen i soveposen hans var åpen, og han lå slik at man kunne se utsyret hans. Og i fjor i jula måtte vi ligge på samme rom. Var ikke meningen vi skulle dele seng da heller, men det ble nå en gang slik.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Og en ting til.. skrivefeil? Jeg vil påstå at jeg har rimelig grei kontroll på akkurat det. Mulig det er noen feil her og der, men det er isåfall mest sannsynlig slurvefeil. Og jeg kan ikke se hva som er fjortis med at jeg har en svoger som går i søvne..
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Hvordan slutta denne historia 🤣 Anonymkode: cff51...a03 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan slutta denne historia 🤣 Anonymkode: cff51...a03 Troverdig historie fra 2010 ? 😂 Anonymkode: 5b394...f19
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #9 Skrevet 5. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Troverdig historie fra 2010 ? 😂 Anonymkode: 5b394...f19 Vi fikk aldri vite slutten 🤣😂😜 Anonymkode: cff51...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå