AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Som tittelen sier; hva skal du ha på deg på nyttårsaften? Ønsker å pynte meg, men kjole og tynn strømpebukse er ikke helt ideelt i 10 minugrader.. Derfor lurer jeg på om noen har noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jeg bruker å pynte meg i kjole og tynn strømpebukse. Når vi skal ut skifter jeg til tykks trømpebukse og boblebukse og tykke klær på overkroppen. Så skifter jeg tilbake når vi går inn igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Blir vel skjorte og mørk bukse. I allefall helt uaktuelt med masse tykke klær. Da får jeg heller fryse litt når jeg er ute ved midnatt og men jeg venter på nattbussen hjem.
IdaEmilia Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Jeg skal ha sort kjole med STORT underskjørt av tyll under, og en vanlig, tynn strømpebukse. Skal ikke være så fryktelig mye ute, og det er bare meldt 0 grader der jeg skal være;) Men blir det kaldt den tiden jeg er ute, tar jeg vel på meg noen lange strømper utenpå, og vinterkåpe...
IdaEmilia Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Gidder ikke å la være å pynte meg fordi det er kaldt ute, når jeg skal være mest inne. Man SKAL pynte seg på nyttårsaften.
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Joggi og lester med en tykk og god genser. Hørte jeg noen si vin og playstation eller? *lytte* 2
Karmosin Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Ullstrømpebukse i knallfarge. Takk, Cubus, for å lage skikkelig gode strømpebukser! + sort kjole, sorte sko og en diger deilig cocktailring som matcher strømpebuksa. Og pen vinterkåpe/skjerf/lue. Jeg skal ut og røyke og orker ikke fryse mer enn jeg må for skjønnheten.
Gjest idakaroline Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Jeg skal ha denne kjolen, svarte stay ups og strømpeholder. Kommer også til å ha et svart sjal over skuldrene hvis det blir litt kjølig inne. Jeg liker best å være inne på nyttårsaften og se på det som skjer ute, da jeg er litt redd for alt som har med fyrverkeri å gjøre, men tar jeg en tur ut drar jeg på meg en termodress, tar på meg lue, votter og et ordentlig par med sko.
Gjest Sobril Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Joggi og lester med en tykk og god genser. Hørte jeg noen si vin og playstation eller? *lytte* Høres digg ut
Lykkelitenen Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Når jeg ikke lenger har en kjæreste å feire sammen med og jeg begynner å få feber er det like greit å kose seg inne
Gjesten Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Det blir nok stor grad av nakenhet. Bare kjæresten og meg
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Vet ikke hva vi skal på nyttårsaften, men hvis det er skikkelig kaldt bruker jeg saueskinnskåpa mi. Da holder jeg varmen selv om jeg har tynn strømpebukse og festkjole under.
Rosalie Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Kjole og tynne strømper. Tar på ullgenser og ullongs, samt varme vintersko og kåpe før vi skal ut og se på rakettene.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 Jeg skal ha denne kjolen, svarte stay ups og strømpeholder. Kommer også til å ha et svart sjal over skuldrene hvis det blir litt kjølig inne. Jeg liker best å være inne på nyttårsaften og se på det som skjer ute, da jeg er litt redd for alt som har med fyrverkeri å gjøre, men tar jeg en tur ut drar jeg på meg en termodress, tar på meg lue, votter og et ordentlig par med sko. Kjempefin kjole!
Gjest Silvermist Skrevet 29. desember 2010 #15 Skrevet 29. desember 2010 Det blir nok stor grad av nakenhet. Bare kjæresten og meg Åh du, åh du
Hecubaa Skrevet 29. desember 2010 #16 Skrevet 29. desember 2010 Siden nyttårsaften er årets mest oppskrytte dag kjører jeg joggedress og koser meg inne :D 2
Beatee Skrevet 29. desember 2010 #17 Skrevet 29. desember 2010 Det blir nok en fin svart kjole med lys hudfarget strømpebukse Når jeg går ut tar jeg bare på meg den gode vinterjakka med skjerf og lue til :D
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #18 Skrevet 30. desember 2010 "Den lille sorte". Høye pumps og hudfarvede stayups. Har med en liten bolero-sak dersom det skulle bli kaldt med bare skuldre.
FantasDick Skrevet 30. desember 2010 #19 Skrevet 30. desember 2010 Har ikke planlagt antrekket enda, men det blir kjole og tynn strømpebukse i alle fall. Når vi skal ut tar jeg på pen vinterkåpe (kanskje parkasen om det er veldig kaldt), overknee-støvletter, skjerf, hansker og kanksje en pen lue. Får se hva temperaturen ligger på. Vi kommer nok til å være inne, men gå ut for å røyke og se på rakettene.
Ethereal Skrevet 30. desember 2010 #20 Skrevet 30. desember 2010 Blir nok kjole og strømpikk på meg. Og en tykk jakke når jeg skal ut og fyre opp raketter i rødvinsrus! (Neida, skal bare se på!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå