Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Hei! Jeg leter etter en jobb, men pga helseproblemer er det ikke alle jobber som er like aktuelle. Er det noen som kan hjelpe med å finne jobber som passer, og som man kan søke på, eller må man gjøre dette på egen hånd? Kan man gå innom et nav kontor, også kan de hjelpe? Ser for meg at jeg da bare blir parkert foran en datamaskin med instruksen om å søke via deres nettsider... *ergh* Finnes noen andre? Eller er eneste mulighet å søke rundt på nav.no nettsidene (og eventuelt vikarbyråenes sider) og søke på alt man finner av interesse? Blir takknemlig for alle svar
Glitnir Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Vet du ikke egentlig aller best selv hvilke jobber som kan fungere og hvilke som ikke kan det? Det er du som kjenner din egen kropp.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Du må gjøre som alle andre som av en eller annen grunn ikka passer alle jobber, nemlig søke på de som du tenker er gjennomførbare, og la være å søke på de du ikke greier. Enkelt og greit. Helt naturlig at du må lete gjennom utlysningssidene selv, det er jo tross alt du som vet hva du klarer og ikke.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Ja, jeg skjønner jo det at det er jeg som vet best selv osv. Lurte bare på om det fantes noen som tilbydde slik hjelp
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 NAV har PCer du kan sitte på, men du har vel tilgang til internett hjemme? Vet ikke om jeg har skjønt spørsmålet helt. Er det råd om hvilke jobber som kan passe for deg med dine helseutfordringer du er ute etter? I såfall kan sikkert NAV hjelpe deg! 1
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Hei AnonymBruker! Ja, er egentlig akkurat dét jeg er ute etter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Hei AnonymBruker! Ja, er egentlig akkurat dét jeg er ute etter Da er det bare å dra på NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå