AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Er så utrolig lei av jobben min, men må holde ut med den til høsten. Vanskelig å finne seg ny jobb nå, og jeg kan ikke bare slutte uten en 100% jobb å gå til. Trenger pengene så det er dessverre ikke mulig. Sparer penger til en reise jeg gleder meg kjempe masse til og det blir ikke så veldig aktuelt å droppe den for en jobb med mindre lønn! Det er liksom min eneste motivasjon. Men jeg sliter... Gleder meg til helg søndag kveld... Gruer meg til neste uke skal starte fredag kveld..Gidder ikke være sosial på kveldene, dette da jeg vil ha mest mulig tid hjemme før jeg må på jobb igjen. Ikke logisk, jeg vet, men har blitt sånn. Har dere noen tips? Trives kjempe bra med mine kolleger, men det er selve jobben jeg er fryktelig lei av. Har noen av dere selv vært der og kjempet dere tilbake?? Eller må jeg bare pine meg gjennom 8 mnd?
Gjest Fikira Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Har det slik med jobben jeg er i nå. Nå holder jeg bare ut til jeg en dag skal finne en ny jobb..hva enn det måtte være. Føler jeg har kastet bort ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå