Gå til innhold

Brukt furukjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har så lyst til å kjøpe et brukt kjøkken som jeg kan male og skifte ut håndtakene på. Hvor mye koster et brukt furukjøkken i dag? Benkeplatene er jeg ikke interessert i...

Er det noen som har gode ideer?

Skrevet

Går det an å få tak i brukt kjøkken?

Vi har visstnok kjøpt utstillingsmodeller, men ikke brukt sånn sett. Hva med å bare bytte ut frontene i stedet for hele deler?

Hva det vil koste avhenger selvfølgelig av hva du skal ha (hvor mange deler). Desto mer, desto dyrere.

Mens vi er inne på temaet, må jeg bare få skryte litt av det vi gjorde:

Før

Under arbeid

Ferdig

Skrevet

Hvamed å følge med i avisene eller på www.finn.no.

Mange bytter ut kjøkkeninnredningen sin og det er sikkert mulig å få mye gratis eller til en billig penge.

Evt. kan du jo sette inn en annonse selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!

14062003, heisann, jeg skulle gjerne byttet ut frontene, men siden det er et IKEA kjøkken som har store moduler kan jeg ikke det. På hele kjøkkenet har vi 4 små skap og tre skuffer... Ganske moderne er det, med bjørk, stål og glass.

Noe nytt har vi ikke råd til siden vi har fire barn. Det må nevnes at det var i huset da vi kjøpte det. Kanskje noen som vil bytte?!

Takk for tipset med finn.no også. Skal ta en liten runde i kveld når ungene sover :-)

Skrevet

Var inne på tanken selv, da vi skulle innrede kjøkkenet. Men ettersom vi hadde dårlig tid og kjøkkenet vårt er ganske stort, så ble det ikke noe av. Til et lite kjøkken får man nok tak i noe brukt.

Har sett annonser der folk gir bort gamle kjøkkeninnredninger mot at den som skal ha den kommer og demonterer det selv. Billig og greit for begge parter.

Og skal man male innredningen, så spiler det jo ingen rolle om det er riper i lakken enkelte steder heller..

Vi kjøpte forresten furukjøkken på IKEA (antikkbeiset) i stedet for en moderne innredning. Da har vi muligheten til å male den senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...