Gå til innhold

Grunner til å overse en man liker ....når man ses tilfeldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ene helgen vi traff hverandre ut på byen , smilte han bredt og søkte øyenkontakt på en flørtende måte med glimt i øyet , han reagerer tydelig når han ser meg .Er 10 år siden jeg så han sist ...men tiltrekningen mellom oss existerer nok fortsatt ! Jeg smilte tilbake osv liker han også veldig godt .Tror det er sterk kjemi og tiltrekning mellom oss , tror det alltid har vært tiltrekning mellom oss . Har ikke sett denne mannen på 10 år nå , men han er like kjekk og deilig som da han var 30 og jeg noen og tjue år . Var flørt mellom oss den gang også , men ble aldri noe mer enn det .

Men denne helgen var jeg ute på byen sammen med en mannlig venn som jeg har jobbet med i mange år . Han er kunn venn og ingenting annet . Han som jeg liker var også på puben , men overså meg fullstendig , unngikk øyenkontakt og hilste ikke . Han virket plutselig veldig " hard " og ville ikke hilse engang , ikke et nikk engang , ingen øyenkontakt , virket som om han unngikk øyenkontakt .

Gjorde han dette forde han misforsto situasjonen , og trodde at mannen jeg stod sammen med den kvelden ( mannlig kollega / venn ) kanskje var typen min ? Kan det være derfor han plutselig oppfører seg så annerledes mot meg , hard og kald mot meg , og ikke hilser engang ? Litt kjipt ..

Lurer på om han følte seg skuffet forde han trodde dette var typen min jeg var ute sammen med . Er det vanlig at menn da overser og ignorerer dama helt da ??? Om de tror dama er opptatt og har type , og at mannen hun står sammen med er mer ..enn bare en bekjent / venn ???

Kan dette forklare oppførselen hans ? Jeg vet jo han smelter når han ser meg og liker meg enda ,noe som vises godt på signalene han sender ut . Og jeg liker han også selvfølgelig ...

Har alltid likt han jeg , fra jeg var liten rød-russe jente var jeg betatt av han for 10 år siden ....og svermet for han . Men da var aldersforskjellen kanskje et hinder . Men ikke i dag syns jeg . I dag er vi da to voksne mennesker ...hvor aldersforskjellen ikke betyr noe ...

Håper han forstår at jeg er singel ....

Videoannonse
Annonse
Gjest elfhybrid
Skrevet

...et radikalt tips; Snakk med fyren. Si "Hei".

• Liker 2
Skrevet

Send han en melding på facebook. Si at du så han på pub'en, og at det var dumt dere ikke fikk snakket sammen, men at du gjerne tar en kaffe med han en dag?

Så ser du hva som skjer.

Skrevet

Hvis han er ute etter deg og ikke bare en venninne, kan det forklares lett.

Du hadde med deg en kavaler, og er derfor ikke lenger aktuell kandidat. Menn flest funker motsatt av kvinner på det feltet. Kvinner som tenner på menn som omgir seg med et harem, forstår ikke at mekanismen fungerer motsatt den andre veien.

Tidligere så han på deg som et potensielt nytelsesmiddel. Nå får han bilder i sitt indre av deg med kjeftan full av en fremmed manns sperm, og intet er mer avtennende for en heteroseksuell mann. Han har sannsynligvis mistet lysten til å kysse og slikke deg.

Dette er en beskyttelsesmekanisme fra naturens side, for å forhindre at hanner dreper hverandre i hytt og pine. Det er derfor litt arti å observere jentene i puberteten som skynder seg å lokke en fyr de ikke er interessert i til å kline foran han de egentlig liker, som dermed mister enhver form for interesse for dem. Hvis han ikke er bi da, og egentlig interessert i han hun kliner med. Tragisk blir det først når kvinner opp i tjue og trettiårene fremdeles tror at slike fjortisfakter virker. Selv om de aldri har gjort det.

Vel det er selvsagt en mulighet for at om han ser deg alene endel ganger igjen glemmer og at dere langsomt starter fra null igjen. Hvem vet?

Skrevet

Du hadde med deg en kavaler, og er derfor ikke lenger aktuell kandidat. Menn flest funker motsatt av kvinner på det feltet. Kvinner som tenner på menn som omgir seg med et harem, forstår ikke at mekanismen fungerer motsatt den andre veien.

Tidligere så han på deg som et potensielt nytelsesmiddel. Nå får han bilder i sitt indre av deg med kjeftan full av en fremmed manns sperm, og intet er mer avtennende for en heteroseksuell mann. Han har sannsynligvis mistet lysten til å kysse og slikke deg.

Dette er en beskyttelsesmekanisme fra naturens side, for å forhindre at hanner dreper hverandre i hytt og pine. Det er derfor litt arti å observere jentene i puberteten som skynder seg å lokke en fyr de ikke er interessert i til å kline foran han de egentlig liker, som dermed mister enhver form for interesse for dem. Hvis han ikke er bi da, og egentlig interessert i han hun kliner med. Tragisk blir det først når kvinner opp i tjue og trettiårene fremdeles tror at slike fjortisfakter virker. Selv om de aldri har gjort det.

Vel det er selvsagt en mulighet for at om han ser deg alene endel ganger igjen glemmer og at dere langsomt starter fra null igjen. Hvem vet?

Håper virkelig vi kan starte fra null igjen som du sier , om han ser meg alene ute igjen eller kunn med veninne neste gang , spennende å se reaksjonen hans da .

Syns jo det er rart at menn tenker og fantaserer om det verste , bare forde man er ute med en venn / kollega .For alt han vet kunne jo han jeg var ute sammen med vært en slektning / søskenbarn eller bror ...

Menn må være nokså ensporet , om de tenker enhver mann jeg snakker med eller står sammen med på et utested er en tidligere sexpartner eller kavaler .

Herregud , menn og kvinner kan da ha venner og bekjente av motsatt kjønn ? Er dette virkelig så vanskelig for andre menn å forstå ?

Tyder jo på at han har følelser da for meg eller kanskje følte seg skuffet , ettersom han reagerer så utrolig sterkt på å se meg ute sammens med en han tror kanskje er min kavaler ? Han virket iskald mot meg , totalt ignorerende .Slik har han aldri oppført seg mot meg før ...når jeg f.eks har vært ute alene eller med veninne .

Skrevet

Hvorfor er du avhengig av å møte/se han når du er ute på byen? Jeg ville tatt kontakt med han på facebook e.l. der alkohol ikke er i bilde.

Skrevet

NB ! Sist gang så han meg ute alene ...så han er ikke ute etter noen veninne av meg , det vet jeg 100 % sikkert .

Så reaksjonen hans må komme av at jeg var ute med en kavaler han kanskje trodde var mer enn kunn en venn / kollega ...

Tenker ikke menn tanken engang - på at dette kanskje bare er en venn , kollega , bekjent ? Tenker de ikke muligheten engang på at det kanskje bare er det ? Og ingenting mer ?

Dersom han virkelig liker meg , bør han jo kunne innse det om han ser meg ute alene neste gang og ikke gi meg helt opp så lett ? Kanskje jeg da får mulighet å forklare at jeg faktisk er singel og at forrige helg var jeg ute sammens med en kollega av meg .

Ja hva tror dere ?

Skrevet (endret)

Tenker ikke menn tanken engang - på at dette kanskje bare er en venn , kollega , bekjent ? Tenker de ikke muligheten engang på at det kanskje bare er det ? Og ingenting mer ?

Nei.

De fleste menn(esker) liker ikke tanken på å skulle kaste bort egen tid og resurser på noen som til synes er opptatt - og dermed utilgjengelig.

Uten gulrot blir det ingen motivasjon.

Endret av Steinar40
Skrevet

Nei.

De fleste menn(esker) liker ikke tanken på å skulle kaste bort egen tid og resurser på noen som til synes er opptatt - og dermed utilgjengelig.

Uten gulrot blir det ingen motivasjon.

Okey ! Men hva er best metode for å vise han at jeg er singel og forstå at jeg er tilgjengelig tror du ?

Hva slags gulrot bør jeg benytte meg av ? Noen ideer ?

Skrevet

Okey ! Men hva er best metode for å vise han at jeg er singel og forstå at jeg er tilgjengelig tror du ?

Kanskje fortelle ham direkte at du gjerne vil tilbringe mer tid med han og bli bedre kjent?

Skrevet

Det beste metoden er i hvert fall IKKE å gå ut i sammen med såkalte kompiser eller mannlige kollegaer.

Være normalt hyggelig er aldri feil.

Skrevet

Det beste metoden er i hvert fall IKKE å gå ut i sammen med såkalte kompiser eller mannlige kollegaer.

Være normalt hyggelig er aldri feil.

Hva er meningen og psykologien bak slik oppførsel ? Utrolig skuffende for meg at han overser meg totalt ...

Kan det skyldes at han følte seg skuffet og lei selv ? Så skuffer han meg på den måten tilbake og overser meg frekt nesten som reaksjon på dette ! Rene " hevnen " for at jeg står sammen med en annen mann ? Føler dette utrolig kjipt og skuffende ...Hadde aldri ventet dette fra han .Herregud så overlegen plutselig - aldri sett verre !!!

Hva er psykologien bak slik oppførsel fra en mann ? Hadde han ikke hatt noen følelser for meg , hadde han jo gitt fan og oppført seg mer normalt og uanfektet tror jeg .Og i det minste hilst .

Kan jeg ta dette som et positivt tegn egentlig ? dvs at han føler såpass mye " lyst og interesse " på meg at han ble fryktelig skuffet og viser det slik ?

Jeg måtte være litt overlegen forrige gang jeg så han . Forde han stod sammen med en kompis som holdt på å spise meg opp med øynene . Og vil jo ikke gi hans kompis oppmerksomhet foran øynene på han jeg egentlig liker , når jeg liker HAN og ikke hans kompis .Dermed måtte jeg være litt overlegen og late som jeg ikke ser både han og hans kompis .Forde hans kompis " plager meg " med intens stirring etter meg hele kvelden . Så det ødela alt . Fikk derfor ikke kontakt med han da ...ikke før han stod alene rett før stengetid . Da ble det litt flørtende blinking med øynene og bredt smil ..til hverandre . Men situasjonen var vanskelig .Så kom ikke lenger desverre .

Skrevet

Hva er meningen og psykologien bak slik oppførsel ? Utrolig skuffende for meg at han overser meg totalt ...

Kan det skyldes at han følte seg skuffet og lei selv ? Så skuffer han meg på den måten tilbake og overser meg frekt nesten som reaksjon på dette ! Rene " hevnen " for at jeg står sammen med en annen mann ? Føler dette utrolig kjipt og skuffende ...Hadde aldri ventet dette fra han .Herregud så overlegen plutselig - aldri sett verre !!!

Hva er psykologien bak slik oppførsel fra en mann ? Hadde han ikke hatt noen følelser for meg , hadde han jo gitt fan og oppført seg mer normalt og uanfektet tror jeg .Og i det minste hilst .

Kan jeg ta dette som et positivt tegn egentlig ? dvs at han føler såpass mye " lyst og interesse " på meg at han ble fryktelig skuffet og viser det slik ?

Jeg måtte være litt overlegen forrige gang jeg så han . Forde han stod sammen med en kompis som holdt på å spise meg opp med øynene . Og vil jo ikke gi hans kompis oppmerksomhet foran øynene på han jeg egentlig liker , når jeg liker HAN og ikke hans kompis .Dermed måtte jeg være litt overlegen og late som jeg ikke ser både han og hans kompis .Forde hans kompis " plager meg " med intens stirring etter meg hele kvelden . Så det ødela alt . Fikk derfor ikke kontakt med han da ...ikke før han stod alene rett før stengetid . Da ble det litt flørtende blinking med øynene og bredt smil ..til hverandre . Men situasjonen var vanskelig .Så kom ikke lenger desverre .

Ok ! Jeg skal prøve å sette meg inn i hans situasjon , for å prøve å forstå !

Han blotter seg selv og sin interesse og følelser for meg når jeg er ute alene , ved å sende meg verdens lureste smil og blinke med ene øyet tydelig til meg ...Alltså han viser mer enn normal vennlighet og interesse .Ren flørt !

Neste gang han ser meg kommer jeg sammens med en annen mann ...Må klart ha vært skuffende å se , siden han flørtet , og smilte så hjertelig til meg forrige gang , da han nok anså meg for å være singel og tilgjengelig .Nå tror han at jeg har hatt type hele tiden , også da han flørtet med meg sist han så meg ...Noe som ikke stemmer . Det er en misforståelse .

Han følte seg nok skuffet ja .Gikk tydelig innpå han . Så da må det bety at han er betatt og interesert i meg .. i hvertfall liker meg uvanlig godt ...

Skjønner det må ha stikket litt i hjertet hans å se dette ....lei for det jeg . Håper jeg klarer å gjøre det godt igjen . Jeg får vise han uvanlig og tydelig oppmerksomhet / flørt neste gang og tydelig hinte at jeg er både singel og liker han og : ) Så er vi på like fot . Og begge har avslørt og blottet sine følelser ...uten å ha sagt et ord ! Men vise det med kropsspråk . Så får jeg bare se hva som skjer vidre .

Skrevet

hehe Ja, det er jo akkurat det som er så "morsomt" med dette området. Du forstår ikke han, og han forstår ikke deg.

Er det mye rart at det blir mange misforståelser da? ;)

Og sånn har det alltid vært imellom kvinner og menn. Spesielt i starten da selvfølgelig. Selv om enkelte kan være rimelig ubegripelige å forstå senere også.

Uansett, så er det nok bare god kommunikasjon som kan løse gåtene :smoke: hehe

Skrevet

hehe Ja, det er jo akkurat det som er så "morsomt" med dette området. Du forstår ikke han, og han forstår ikke deg.

Er det mye rart at det blir mange misforståelser da? ;)

Og sånn har det alltid vært imellom kvinner og menn. Spesielt i starten da selvfølgelig. Selv om enkelte kan være rimelig ubegripelige å forstå senere også.

Uansett, så er det nok bare god kommunikasjon som kan løse gåtene :smoke: hehe

Bare håper han kan gå ut alene en dag , uten å ta de derre ekle kompisene hans med . For de orker jeg ikke gå bort til , om han står sammen med dem .

Jeg tror han forstod situasjonen og likte bra godt at jeg ignorerte hans kompis tydelige forsøk på å få kontakt med meg , forde han kjenner jo meg . Han la selvfølgelig merke til hans kompis fortvilte forsøk på å fange min interesse / øyenkontakt . Og hans kompis aner ikke at vi kjenner hverandre litt fra før ...

Så jeg tror han forstod at jeg avviste og ignorerte hans kompis , til fordel for han . Som sagt så flørtet han ved første anledning etterpå og var i veldig godt humør .Så jeg tror han tolket dette positivt , til fordel for han selv : )

Skrevet

Bare håper han kan gå ut alene en dag , uten å ta de derre ekle kompisene hans med . For de orker jeg ikke gå bort til , om han står sammen med dem .

Jeg tror han forstod situasjonen og likte bra godt at jeg ignorerte hans kompis tydelige forsøk på å få kontakt med meg , forde han kjenner jo meg . Han la selvfølgelig merke til hans kompis fortvilte forsøk på å fange min interesse / øyenkontakt . Og hans kompis aner ikke at vi kjenner hverandre litt fra før ...

Så jeg tror han forstod at jeg avviste og ignorerte hans kompis , til fordel for han . Som sagt så flørtet han ved første anledning etterpå og var i veldig godt humør .Så jeg tror han tolket dette positivt , til fordel for han selv : )

Ja, det blir i hvert fall ikke lettere å få kontakt når noen bare henger i sammen med en gjeng av venner eller venninner.

Skrevet

Ja, det blir i hvert fall ikke lettere å få kontakt når noen bare henger i sammen med en gjeng av venner eller venninner.

Ja det kan være utrolig ødeleggende , slik at man ikke får kontakt med andre , forde kompiser og veninner blir et hinder ..når man vil sjekke opp noen eller få kontakt . Sier seg selv at anledningen aldri kommer , når de hele tiden står sammen i en flokk med venner og kompiser. Hans kompiser er så ekkle , sånne opp - blåste anabole steroide karer i muskeltrøye ...Hadde følt meg helt teit om jeg skulle gå bort å prate med han , foran øynene på disse karene ...Så de kan stå der å glane på og følge med på samtalen ..fy og fy så ekkelt . Kommer aldri til å skje : ) Det gjør jeg bare ikke .

Men står han alene derimot - benytter jeg anledningen til å gå bort å snakke litt med han . Han er den søteste og mest sympatiske av dem ...selv om han har bra kropp han også : )

Folk som er for trent og for stor av muskler - virker skremmende og uattraktive på damer ...Virker mot sin hensikt faktisk , å være så jævlig diger !

Syns nå jeg .

Skrevet

Ja det kan være utrolig ødeleggende , slik at man ikke får kontakt med andre , forde kompiser og veninner blir et hinder ..når man vil sjekke opp noen eller få kontakt . Sier seg selv at anledningen aldri kommer , når de hele tiden står sammen i en flokk med venner og kompiser. Hans kompiser er så ekkle , sånne opp - blåste anabole steroide karer i muskeltrøye ...Hadde følt meg helt teit om jeg skulle gå bort å prate med han , foran øynene på disse karene ...Så de kan stå der å glane på og følge med på samtalen ..fy og fy så ekkelt . Kommer aldri til å skje : ) Det gjør jeg bare ikke .

Men står han alene derimot - benytter jeg anledningen til å gå bort å snakke litt med han . Han er den søteste og mest sympatiske av dem ...selv om han har bra kropp han også : )

Folk som er for trent og for stor av muskler - virker skremmende og uattraktive på damer ...Virker mot sin hensikt faktisk , å være så jævlig diger !

Syns nå jeg .

Kroppsbyggere kan være aggressive. Smart å holde avstand.

Alt misbruk er svært betenkelig. Alt som overdrives.

Skrevet

Kroppsbyggere kan være aggressive. Smart å holde avstand.

Alt misbruk er svært betenkelig. Alt som overdrives.

Når folk ikke ser helt " normal ut " kan det virke skremmende ja ...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...