Mammakladden Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 Er det noen her som har har hört om spillet lula?? og vet hvordan man kan få tak i det?? spilte dette hos en venn for noen år tilbake det ,å kunne tenke meg å spille dette iigjen.. har lett overalt (tror jeg) men finner det ikke.. :cry: kan noen hjelpe meg???
Crazee Skrevet 18. oktober 2003 #2 Skrevet 18. oktober 2003 Hmmm - kva type spel? 18-års-grense? Som dette? Eller kanskje... Eller Lula Pinball Eller... Om du kan fortelja litt meir om spelet (om det ikkje er i lenkene over) så er det nok lettare å finna...
Mammakladden Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2003 takk crazee!!! Det var det jeg lette etter... det med aldersgrensen.. tror du jeg kan få lastet ned spillet,?? for å slippe å betale såå masse penger for det??
Crazee Skrevet 18. oktober 2003 #4 Skrevet 18. oktober 2003 Det går nok an å laste det ned ein eller annan stad. Gjeld berre å finne den staden... (Har søkt raskt på google, eller "lula sexy empire download" - men det er gjerne andre ting som dukkar opp, òg...) Kanskje det kan finnast på Kazaa e.l.? (Uhm, ja. det kan det... :oops: )
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Det er en side på nett som heter noe sånt som "underdogs" ellerno, der får du lastet ned det meste av tilgjengelige (gratis) eldre spill. Husker ikke helt url eller navn, så du får søke litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå