womenwomen Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Sexlivet var bestandig superbra , fantastisk - men likevell vi passet ikke sammen på andre måter , personlighet ,kommunikasjonsproblemer osv Så nå er det slutt og jeg er blitt singel igjen etter mange år som samboer . Savner xèn og har så lyst å be han komme å ligge over hos meg likevell . Men det er vell bare å seigpine seg selv , når man vet at det er slutt egentlig , blir det sårt å fortsette å ha sex , selv om jeg har lyst egentlig .Tristhestsfølelsene kommer uansett .Forde vi har det jo så godt i sengen - men likevell er det slutt ? Vanskelig å forstå hvorfor det må være slutt da ? Vil det hjelpe å bare ligge med noen andre jeg liker ? Har endel beilere på lur , kanskje jeg bare må hoppe til køys med en av de , rett og slett for å komme meg vidre, leve vidre , glemme x fortest mulig osv ? Jo før jo bedre kanskje ? Eller bør jeg vente lenge med fysisk kontakt med andre , en av disse beilerne ? Selvfølgelig tar jeg meg tid til å bli litt kjent først . Men jeg blir ikke å " overleve " uten litt sex innimellom , kroppskontakt og kos - da blir det jo bare enda kjipere å være singel , om jeg må leve som en nonne fremover . Da det går ut over humøret mitt .Og det føles kjipt å ha blitt singel ...akkurat nå . Er det dumt av meg å fortsette å ligge med x ? Selv om det er slutt ? Bør jeg la det være ? Ikke falle for fristelsen ? Noen som har gjordt dette , og ble det bedre eller verre å være singel , om dere fortsatte å ha kontakt med x èn ? Hilsen WW
clanz Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Sexlivet var bestandig superbra , fantastisk - men likevell vi passet ikke sammen på andre måter , personlighet ,kommunikasjonsproblemer osv Så nå er det slutt og jeg er blitt singel igjen etter mange år som samboer . Savner xèn og har så lyst å be han komme å ligge over hos meg likevell . Men det er vell bare å seigpine seg selv , når man vet at det er slutt egentlig , blir det sårt å fortsette å ha sex , selv om jeg har lyst egentlig .Tristhestsfølelsene kommer uansett .Forde vi har det jo så godt i sengen - men likevell er det slutt ? Vanskelig å forstå hvorfor det må være slutt da ? Vil det hjelpe å bare ligge med noen andre jeg liker ? Har endel beilere på lur , kanskje jeg bare må hoppe til køys med en av de , rett og slett for å komme meg vidre, leve vidre , glemme x fortest mulig osv ? Jo før jo bedre kanskje ? Eller bør jeg vente lenge med fysisk kontakt med andre , en av disse beilerne ? Selvfølgelig tar jeg meg tid til å bli litt kjent først . Men jeg blir ikke å " overleve " uten litt sex innimellom , kroppskontakt og kos - da blir det jo bare enda kjipere å være singel , om jeg må leve som en nonne fremover . Da det går ut over humøret mitt .Og det føles kjipt å ha blitt singel ...akkurat nå . Er det dumt av meg å fortsette å ligge med x ? Selv om det er slutt ? Bør jeg la det være ? Ikke falle for fristelsen ? Noen som har gjordt dette , og ble det bedre eller verre å være singel , om dere fortsatte å ha kontakt med x èn ? Hilsen WW Hvis du vet det er slutt så er det å seigpine seg å fortsette å ha sex. Kanskje du har godt av en liten sex-pause for å se ting litt i perspektiv og finne ut hva som er lurt før du kjører på videre? Det er nok akkurat med engang det er hardest å klare seg uten.
Ziegel Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Hadde problemer med å bare ha kontakt med x'en etter det ble slutt jeg. For å så skulle "lure seg selv" med å ha sex sammen når man vet det er slutt. Høres ut som noe ikke jeg hadde klart hvertfall. Når det kommer til å komme seg videre, ha sex med andre eller å frastå fra det. Vel, folk er forskjellig. Jeg personlig gikk bare rundt og dvelet over x'en helt til jeg fant en ny jente. Så for meg personlig har det beste vært å komme seg inn i gamet med en ny en, bare for å "konfirmere" for meg selv at det ikke er meg det er noe galt med på en måte
Gjest Cubit Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Sexlivet var bestandig superbra , fantastisk - men likevell vi passet ikke sammen på andre måter , personlighet ,kommunikasjonsproblemer osv Så nå er det slutt og jeg er blitt singel igjen etter mange år som samboer . Savner xèn og har så lyst å be han komme å ligge over hos meg likevell . Men det er vell bare å seigpine seg selv , når man vet at det er slutt egentlig , blir det sårt å fortsette å ha sex , selv om jeg har lyst egentlig .Tristhestsfølelsene kommer uansett .Forde vi har det jo så godt i sengen - men likevell er det slutt ? Vanskelig å forstå hvorfor det må være slutt da ? Vil det hjelpe å bare ligge med noen andre jeg liker ? Har endel beilere på lur , kanskje jeg bare må hoppe til køys med en av de , rett og slett for å komme meg vidre, leve vidre , glemme x fortest mulig osv ? Jo før jo bedre kanskje ? Eller bør jeg vente lenge med fysisk kontakt med andre , en av disse beilerne ? Selvfølgelig tar jeg meg tid til å bli litt kjent først . Men jeg blir ikke å " overleve " uten litt sex innimellom , kroppskontakt og kos - da blir det jo bare enda kjipere å være singel , om jeg må leve som en nonne fremover . Da det går ut over humøret mitt .Og det føles kjipt å ha blitt singel ...akkurat nå . Er det dumt av meg å fortsette å ligge med x ? Selv om det er slutt ? Bør jeg la det være ? Ikke falle for fristelsen ? Noen som har gjordt dette , og ble det bedre eller verre å være singel , om dere fortsatte å ha kontakt med x èn ? Hilsen WW Å ha sex med eksen er sjelden et godt prosjekt. Det er vel til og med laget en riktig så poetisk sang om temaet, tror den heter noe så flott som "Max, don't have sex with your ex". For å være seriøs tror jeg man som oftest ender opp med å såre hverandre. Og da blir vel litt av poenget borte, selv om det er digg der å da? Det er nemlig nok av andre fisk i sjøen. Selv når man kommer fra noe som seksuelt har vært bra er det mulig å finne riktig så hyggelige bekjentskaper der ute Så er det jo alltid en vurderingssak å bestemme seg for når det er riktig tidspunkt å finne ny(e) lekekamerat(er), enten det er pure pleasure eller starten på noe større. Jeg skal IKKE komme med noen råd her, men antar det for de fleste vil være et skjæringspunkt mellom når kåtheten og kosetrangen blir for stor, og hvor langt man har kommet i bearbeidelsen av det som var. Let's face it, de fleste av oss styres kanskje litt mer av kåtheten og nysgjerrigheten enn tanken på at vi til tider hadde det veldig bra med en gammel flamme? En erfaring er det i alle fall, første gang man hopper til køys med en ny etter et langt forhold. Man lærer gjerne litt om seg selv da. Så lykke til!
L. Kennedy Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Hadde latt være å ha sex med eksen, men kom deg opp på hesten igjen og ha sex med en av beilerne dine 1
womenwomen Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2010 Hadde problemer med å bare ha kontakt med x'en etter det ble slutt jeg. For å så skulle "lure seg selv" med å ha sex sammen når man vet det er slutt. Høres ut som noe ikke jeg hadde klart hvertfall. Når det kommer til å komme seg videre, ha sex med andre eller å frastå fra det. Vel, folk er forskjellig. Jeg personlig gikk bare rundt og dvelet over x'en helt til jeg fant en ny jente. Så for meg personlig har det beste vært å komme seg inn i gamet med en ny en, bare for å "konfirmere" for meg selv at det ikke er meg det er noe galt med på en måte Man blir vell bare lei etter nesten 10 år sammen . For å si det slik - jeg har aldri avvist han sexuelt de årene vi har vært samboere og jeg har også tatt ofte initiativ i alle år ....mulig det blir for " kjedelig " for han når jeg aldri avviser han og han er rett og slett blitt kraftig bortskjemt nå og bare mett og lei av meg ...Mulig derfor forholdet tar slutt . Selv om han sier at han vil alltid ha lyst på meg , og at vi gjerne kan ha sex og jeg må gjerne bare ringe han hvis jeg har lyst . Han skal nok finne ny og spennende dame nå , mulig han føler behov for litt spenning ved det å finne en ny partner og prøve ut det . Jeg forstår han - for det føler jeg selv også etter så lang tid i parforhold .Så kan ting bli litt for trygt og godt liksom og forutsigbart . Jeg har ikke tenkt å deppe eller sørge - bortkasted tid , en må bare leve vidre og prøve å ha det gøy , selv om det er litt trist av og til . Jeg føler meg bare mer mentalt klar på å bruke tid på å bli litt kjent med de nye beilerne jeg har .Er vell best å bare hoppe i det og komme seg i sadelen igjen ja . Er jo egentlig veldig spennende ... Har jo lenge tent på andre menn også , stadig vekk uten å gjøre noe med det selvfølgelig ,men nettopp forde jeg har vært så lenge i forhold , at det begynner å bli kjedelig , tenner jeg på andre . Men også fortsatt på min samboer . Når det sexuelle båndet er så sterkt mellom oss , meg og X . Er jeg redd at man alltid vil ha lyst på hverandre , selv etter å ha vært fra hverandre i mange år kanskje og t.o.m får nye partnere ..., det er litt fælt å tenke på . Håper jeg forelsker meg vilt så jeg kan glemme han helt og kutte alle bånd til han . Men mulig han snur også , om han ikke lykkes særlig godt med de nye damene og han går lei av de også , og ser hva vi hadde senere kanskje . Men ikke klarer å se nå forde man bare er lei etter mange år sammen .Er jo ingen selvfølge å finne nye partnere man" timer" og passer perfekt med i sengen ..Men leter man aktivt - så finner man vell til slutt tror jeg : )
Gjest Mynona83 Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Anbefaler ikke å ha sex med exen. Det har jeg prøvd, og da blir man aldri ferdig med forholdet. Selv bruker jeg litt tid på å komme meg over en ex, så sex med en annen er ikke noe for meg med en gang. Men hvis du er bekymret for å leve som en nonne og hvordan i alle dager det skal gå an, så kan jeg si at etter 1 mnd eller noe sånt uten sex, så glemmer man det litt. Som singel i en del år nå merker jeg at når jeg nylig har hatt sex tenker jeg på det hele tiden, mens når det har gått en stund så tenker jeg ikke så mye på det egentlig. Man blir vant til å ikke ha sex når man vil også (selv om ikke det er noe å ettertrakte). Men uansett gjør det som føles riktig for deg.
womenwomen Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2010 Anbefaler ikke å ha sex med exen. Det har jeg prøvd, og da blir man aldri ferdig med forholdet. Selv bruker jeg litt tid på å komme meg over en ex, så sex med en annen er ikke noe for meg med en gang. Men hvis du er bekymret for å leve som en nonne og hvordan i alle dager det skal gå an, så kan jeg si at etter 1 mnd eller noe sånt uten sex, så glemmer man det litt. Som singel i en del år nå merker jeg at når jeg nylig har hatt sex tenker jeg på det hele tiden, mens når det har gått en stund så tenker jeg ikke så mye på det egentlig. Man blir vant til å ikke ha sex når man vil også (selv om ikke det er noe å ettertrakte). Men uansett gjør det som føles riktig for deg. Det demper jo stemningen litt når det er som det er ! Så mulig det er mye mer lystbetont å ha sex med andre nå .For da unngår jeg å bli trist etterpå . Merket sist gang jeg og X hadde sex , var jeg både kåt og trist samtidig forde jeg visste det var slutt egentlig og kanskje siste gang vi elsket sammen , nytelse og sorg i ett , ja det går faktisk an .Vanskelige følelser .Jeg elsker å ligge med han , men føler meg trist av det også nå .Forde jeg vet at han snart kanskje finner ny dame og at det egentlig er slutt ...Jeg er redd for å miste han helt , samtidig vil jeg ha en mann som passer meg mye bedre på andre områder enn han gjør , når jeg tenker med fornuften . Helt jævlig , jævlig at sexen skal være så bra ,hadde vært mye lettere og enklere å bli singel , gjøre det slutt og glemme han helt , om sexlivet skrantet og var dårlig rett og slett , om vi hadde mistet lysten på hverandre for lenge siden . .Det jævlige og sårende i dette tilfellet er at det er superbra for oss begge , begge syns vi er den beste partner vi har hatt osv - og jeg elsker å ligge med han ! Og han med meg . Han er bare BEST ! For meg i hvertfall : ) Og nå skal jeg miste han til en annen ...Stor sorg egentlig . Kunn en annen kan få meg til å glemme .Men det må være rett mann selvfølgelig . Ikke hvem som helst selvfølgelig ...Helst en jeg har litt følelser for og liker . Når folk har et dårlig sexliv er det enkelt å gjøre det slutt og leve vidre ...forde lidenskapen er død . I mitt tilfelle blir det vanskeligere ...forde lidenskapen ikke er død .Det sexuelle båndet mellom oss er så sterkt enda .Selv han sier jo at jeg er verdens beste ...og at han alltid vil ha lyst på meg uansett . Forvirret og lei meg .
Gjest Katten. Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 "For å komme over en person, må man komme over ti nye"
Gjest Mynona83 Skrevet 28. desember 2010 #10 Skrevet 28. desember 2010 Du har den beste sexen du har hatt med x'n, men tenk om en enda bedre er rundt hjørnet. Ikke sørg over sexen, prøv heller å finne noe tilsvarende/bedre. Men husk å ikke sammenlign for mye med x'n, for det kommer til å være skikkelig anderledes til å begynne med. Du er vant med en pikk, en følelse, en kropp, en måte å bevege seg på osv, så plutselig kommer det en helt ny mann, og han puster på en annen måte, har større/mindre kropp osv.. mye kjennes veldig anderledes - og det kan være veldig positivt, men litt rart med en gang!
Stefan Skrevet 28. desember 2010 #11 Skrevet 28. desember 2010 Sex med ex er ikke veldig smart. Ikke å ha sex med alle og enhver bare fordi man kan heller. Nå er folk skrudd sammen forskjellig, men jeg må iallefall ha en sexpause/datepause etter brudd. Det hjelper meg å sette ting i perspektiv, og gir den nye personen som evt kommer inn i livet mitt en fair sjanse, og ikke bare som en brikke i det å komme over eksen. Har selv blitt brukt som rebound guy, og vet hvor vanskelig det er. Ta det med ro. Bli kjent med deg selv på nytt. Alene. Det vil tidsnok dukke opp noe annet når du er klar.
womenwomen Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2010 "For å komme over en person, må man komme over ti nye" Huff - nei nå tror jeg du overdriver fælt : ) Har opplevd brudd før etter årelangt samboerskap . Det var kanskje det tyngste , for det var ungdomskjæresten , og sexen var bra der også . Tror jeg skal klare dette lettere - da det ikke er første gang jeg opplever brudd .Man lærer fra gang til gang , at verden går ikke under av den grunn , men nye og flere dører åpnes for deg ... Godt nytt år til alle dere som opplever brudd i år eller blir dumpet ...
womenwomen Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 28. desember 2010 Huff - nei nå tror jeg du overdriver fælt : ) Har opplevd brudd før etter årelangt samboerskap . Det var kanskje det tyngste , for det var ungdomskjæresten , og sexen var bra der også . Tror jeg skal klare dette lettere - da det ikke er første gang jeg opplever brudd .Man lærer fra gang til gang , at verden går ikke under av den grunn , men nye og flere dører åpnes for deg ... Godt nytt år til alle dere som opplever brudd i år eller blir dumpet ... Også føles det jo bedre , når man har flere beilere og kurtiserere på gang nå , akkurat idet jeg blir dumpet : ) Har heldigvis ikke problem med å finne meg menn . Så straks jeg blir dumpet , er flere nye menn klare og lystne til å " overta meg " egentlig : ) Kommer jo som bestilt . Nå kan jeg jo konsentrere meg om disse og sjekke dem nærmere ut .Blir jo spennende ! Fyren er en drittsekk og ikke verd meg, skal nok finne meg noe mye bedre enn han neste gang . Det er nok rette holdning . Ryk og reis om du vil ...blir hans tap det : )
Gjest [email protected] Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Du får se på 2011 som et nytt og spennende år.....og at nye sexerfaringer vil finne sted :-) Slik vil jeg tenke på det nye året i hvertfall....siden jeg går inn i det nye året som singel :-)
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Slik har vi det også, 6 mnd etter bruddet har vi fortsatt mye kontakt. Han liker meg, men ikke godt nok til å flytte sammen igjen. Jeg er trist og deppa, men de stundene vi har sammen holder meg oppe. Blir like trist etterpå når han sier vi fortsatt ikke er sammen. Hvor lenge skal vi holde på slikt? Vet jeg er dum som lar meg bli brukt, men jeg vet med meg selv at jeg ikke vil ha andre enn han. Han er min alt, så da han dro fra meg raknet livet mitt sammen. For en start på 2011
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå