Gjest Aria. Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 (endret) Har tenkt å leie en hytte på fjellet til neste sommer, en uke tenkte jeg. Men har aldri gjort det før, og jeg tror kanskje det kan bli vanskelig i og med at jeg er ganske ung, og de fleste virker skeptiske mot å leie ut til unge (ser vel for seg festing og herværk). Men jeg har bare tenkt å slappe heelt av jeg, og gå i fjellet Noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å få til dette? Har tenkt å leie hytte for meg og en til, så den trenger ikke være så stor. Ser det ligger masse ute på finn.no, men det ser også veldig dyrt ut, og mange INGEN dyr og IKKE ungdom. Har også tenkt å ha med meg en hund. Er det mulig å leie gj. turistforeningen når man ikke er medlem? Og, er det lurere å ta det kanskje i mai - tidlig juni med tanke på pris? Ser mange på finn er billigere når det er litt sånn off season. Det har ikke så mye å si hvor det er hen, tenkte rundt 3-4 timer fra Oslo. Så kanskje beito, hemsedal, trysil eller uvdal. Noen som har noen tips? Edit: skrivefeil. Endret 27. desember 2010 av **Nora**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå