Gjest Elfrida Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har mellomlangt hår og liker å sette det opp. Jeg bruker en hårspray som finish for at frisyren skal holde seg fin og på plass hele dagen. Den jeg bruker nå er joishape fra Joico, men jeg syns den gjør håret for stivt, og føler at den generelt sett sliter mye på håret. Jeg har lyst på en hårspray som gjør at håret sitter sånn ok på plass, som ikke syns, som er mulig å børste ut om kvelden, og som ikke gjør håret tørt. Noen anbefalinger?
MiamiNice Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Den gamle klassikeren Elnet fra L'oreal kanskje? Bruker ikke hårspray selv, men har hørt den skal være lett å børste ut. 1
superduper Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Sebastian Shaper hårspray synes jeg er veldig god, den blir ikke så stiv i håret
Gjest Elfrida Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Elnet syns jeg lukter litt vondt rett og slett, men det er riktig nok veldig lenge siden jeg har prøvd den. Den fra Sebastian tror jeg kanskje at jeg skal prøve - har god erfaring med Sebastian-produkter. Takk for tips! 1
Sniff Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Matrix Vavoom Shapemaker er den beste jeg har prøvd så langt PS. Vet også at de har en Freezing spray i samme serie, som jeg vil tro funker enda bedre som et finish produkt. Endret 6. januar 2011 av Sniff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå