AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Finnes det noen nettsider jeg kan bestille Smashbox rimeligere ifra? Og da selvsagt uten å måtte betale masse i toll o.l.. Evt, finnes det nettsider jeg overhodet kan få bestilt Smashbox fra (til full pris)? Bor i en liten by som ikke fører dette merket... Har du prøvd Halo Hydrating Powder fra Smashbox, og evt hva synes du?
^^Belle^^ Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Jeg kan anbefale selgeren smashlolo på ebay. Har handlet fra denne selgeren uttallige ganger, med like stort hell hver gang.
laperla Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 http://allcosmeticswholesale.com/smashbox.html Får du noe smashbox - Dei skriver også ned verdien på pakken så du slipper å betale moms + tollgebyr Hei:) Skriver de ned verdien automatisk, eller må man sende mail og spørre?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kan anbefale selgeren smashlolo på ebay. Har handlet fra denne selgeren uttallige ganger, med like stort hell hver gang. Tusen takk, men hvordan finner jeg frem til en spesifikk selger på eBay? Og portoen regnes vel ikke med innenfor de 200,- kr man må holde seg til for å slippe toll? Har dessverre ikke funnet noen til nå som selger for det for under 200,- og som sender til Norge.. Hva har du betalt hos Smashlolo, og har du sluppet toll da?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kan anbefale selgeren smashlolo på ebay. Har handlet fra denne selgeren uttallige ganger, med like stort hell hver gang. Tusen takk, men hvordan finner jeg frem til en spesifikk selger på eBay? Og portoen regnes vel ikke med innenfor de 200,- kr man må holde seg til for å slippe toll? Har dessverre ikke funnet noen til nå som selger for det for under 200,- og som sender til Norge.. Hva har du betalt hos Smashlolo, og har du sluppet toll da?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kan anbefale selgeren smashlolo på ebay. Har handlet fra denne selgeren uttallige ganger, med like stort hell hver gang. Tusen takk, men hvordan finner jeg frem til en spesifikk selger på eBay? Og portoen regnes vel ikke med innenfor de 200,- kr man må holde seg til for å slippe toll? Har dessverre ikke funnet noen til nå som selger for det for under 200,- og som sender til Norge.. Hva har du betalt hos Smashlolo, og har du sluppet toll da?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kan anbefale selgeren smashlolo på ebay. Har handlet fra denne selgeren uttallige ganger, med like stort hell hver gang. Tusen takk, men hvordan finner jeg frem til en spesifikk selger på eBay? Og portoen regnes vel ikke med innenfor de 200,- kr man må holde seg til for å slippe toll? Har dessverre ikke funnet noen til nå som selger for det for under 200,- og som sender til Norge.. Hva har du betalt hos Smashlolo, og har du sluppet toll da?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Makeup Mekka har en del, men det er nok billigere å kjøpe i utenlandske butikker. Hvis ikke kan jeg i hvert fall gå god for Makeup Mekka. Rask levering!
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Tusen takk, men hvordan finner jeg frem til en spesifikk selger på eBay? Og portoen regnes vel ikke med innenfor de 200,- kr man må holde seg til for å slippe toll? Har dessverre ikke funnet noen til nå som selger for det for under 200,- og som sender til Norge.. Hva har du betalt hos Smashlolo, og har du sluppet toll da? Her er ebaybutikken til smashlolo. Jeg har lagret henne (ham?) som en favorittselger, er ikke helt sikker på hvordan man søker etter selgere. :klø: Porto er ikke medregnet i de 200, nei. Det er kun verdien på selve produktet som må være under 200. Jeg vet ikke om denne selgeren har det du leter etter, men hun har ihvertfall tonnevis med Smashbox-produkter og sender til Norge med billig frakt. 2,58 dollar i frakt for en mascara for eksempel, det er jo ingenting. Endret 8. januar 2011 av Bond
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Tråden ryddet for diskusjoner om lovbrudd. Bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå