Gå til innhold

Hvilke kjoler kler de ulike kroppsfasongene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe som hva slags type kjole som kler ulike kropper? Og som fremhever sider ved kroppen man liker, og som skjuler de man ikke liker?

Har sett på en del tips når det gjelder vanlige klær og kjoler, men det blir jo liksom ikke det samme siden man mest sannsynlig skal ha en hvit lang kjole. Kan ikke trikse med mørk underdel og mønster på toppen da :fnise:

Jeg er lav, og da blir ikke kjolene like fine som man hadde sett for seg ut fra bilder av brudemodellene som er 4 m og 34 kg :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å gå i en butikk og prøve deg frem! De som jobber der er ofte veldig gode på å finne riktig kjole til ruktig figur. Men jeg ville nok holdt meg unna de verste bløtekakekjolene. Lykke til.

Skrevet

Svært mange velger jo en klassist A form på kjolen, noe som fremhever den midjen en har og gir fin fasong for de fleste kroppsfasonger. Det finnes mange artikler om dette på nettet, så jeg ville bare googlet spørsmålet eks. "how to choose the right wedding dress for your body type" Da vil du finne en lang rekke sider som svarer på det du lurer på. :goodbye:

Skrevet

Lav eller høy spiller vel ikke alltid så stor rolle, jeg tror det har mer å si om man har mest oppe eller nede, er tykk eller tynn, osv.

Jeg er normalt slank (str 38), men har litt tykkere lår i forhold til resten, så jeg var veldig fornøyd med en A-form kjole som gikk ut ved hoftene.

Men gå og prøv! Alt kan forkortes og tilpasses når det er til bryllup. Og tenk på hvor høye sko du vil være komfortabel med å gå i, hvis du ønsker å forlenge litt på høyden, da det vil ha noe å si for hvor lang kjolen kan være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...