Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Vurderer å kjøpe en penispumpe, men er det egentlig noen bra effekt med disse? Jenter, blir den merkbart lengere og tykkere når kjæresten deres har brukt den eller blir den bare litt oppblåst og har egentlig ingen effekt? Har hørt begge deler fra de jeg har snakket med, kan jo hende noen typer pumper gir bedre resultat enn andre men hva er deres erfaringer? Vil helst ikke kjøpe katta i sekken, det bør jo være noe som gir bedre nytelse til både han og henne.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Kjæresten min ønsket å prøve det og kjøpte seg en. Han brukte den hver dag (ca en halvtime hver gang) for å liksom skulle få en varig effekt. Effekten kom den, penisen ble helt klart tykkere og litt lengere, for å ikke snakke om blåere. Men den datt også fort ned når han sluttet å bruke pumpen, etter noen dager var den helt normal igjen, bortsett fra fargen, den brukte lengere tid på å komme seg tilbake til normalen. Han holdt på hverdag i flere måneder, men varig ble det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Kjæresten min ønsket å prøve det og kjøpte seg en. Han brukte den hver dag (ca en halvtime hver gang) for å liksom skulle få en varig effekt. Effekten kom den, penisen ble helt klart tykkere og litt lengere, for å ikke snakke om blåere. Men den datt også fort ned når han sluttet å bruke pumpen, etter noen dager var den helt normal igjen, bortsett fra fargen, den brukte lengere tid på å komme seg tilbake til normalen. Han holdt på hverdag i flere måneder, men varig ble det ikke. Takk for svar. Helt klar over at effekten ikke er varig og er jo noe som bare vil bli brukt til å piffe opp litt nå og da for litt variasjon. Men hva syntes du om at han brukte den, kjente du stor forskjell og er det noe du likte at han brukte? Skjønner jo kanskje at man gjør det litt for ofte når penisen blir blå, det ser jo ikke spesielt bra ut.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Takk for svar. Helt klar over at effekten ikke er varig og er jo noe som bare vil bli brukt til å piffe opp litt nå og da for litt variasjon. Men hva syntes du om at han brukte den, kjente du stor forskjell og er det noe du likte at han brukte? Skjønner jo kanskje at man gjør det litt for ofte når penisen blir blå, det ser jo ikke spesielt bra ut. Rent estetisk synes jeg det er penere som normal størrelse. Og suge den når den er så tykk er også ganske slitsomt. Jeg kjenner helt klart at den er tykkere når vi har sex. Jeg ønsker ikke at han skal bruke den for jeg liker penisen normal, men der er vi forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå