Gjest Catwoman Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Var hus dyrlegen med pusen min i dag. pga hun har en liten kul ved den ene av pattene. Dyrlegen anbefalte operasjon, hun trodde ikke det var noe farlig, men ville ikke ta noen sjanser. noen som har erfaring med sånne ting? som har opplevd det samme med sin katt feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kan det ha vært jur kreft? Vi hadde en katt for mange år siden som fikk det, og hun ble operert. Hun levde i noen år etter det. Men hun forandret personlighet veldig mye etter dette. Det KAN jo ha vært alderen og`som gjorde det da. Men fra å være en normal og reinslig katt så begynte hun å gjøre fra seg inne på alle mulige steder. Hun mjauet og "skrek"....Så vi måtte dessverre avlive henne til slutt. Men det er jo ikke sikkert din katt vil forandre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. oktober 2003 #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Den eneste operasjonen min pus gikk igjennom, var å bli kastrert - så nei, har i grunnen ikke noen erfaring å fortelle om. Men operasjonen går helt sikkert fint, er jo ingen stor sak tross alt! :D Men vet du noe om hva kulen er - er det jurkreft eller bare en godartet kul? Det er vel kanskje noe du vil få svar på etter operasjonen, dyrlegen tar nok prøver av vevet for å finne ut hva det er. Lykke til i alle fall! Og god bedring til pusen! *prrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 18. oktober 2003 #4 Del Skrevet 18. oktober 2003 nei, hun var ikke helt sikker på hva det var, ettersom jeg forsto, det kunne tenkes det bare var en godartet cyste. Hun trodde ikke det var ondartet etter å ha undersøkt pus. Men ville ikke ta sjansen på det, og det vil ikke jeg heller. Operasjonen er til tirsdag Lykke til i alle fall! Og god bedring til pusen! *prrr* Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirius Skrevet 18. oktober 2003 #5 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det høres ut som det er en jursvilst katten din har fått. Dett er veldig vanlig på eldre katter, og forekommer hyppigere ved bruk av p-piller, også på yngre katter. Jeg har jobbet på dyreklinikk og har vært med på mange jursvulst-operasjoner. Som regel er svulstene godartede, men det kan en aldri vite. Det kan gå bra uten operasjon, det kan hende det forblir med bare den ene kulen, men det kan også spre seg til resten av juret. En operasjon vil bedre livsutsiktene til din katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nå er hun på operasjons bordet. De ringer meg så fort hun begynner å våkne fra narkosen igjen. Regner med det går bra, men akkurat nå er jeg litt engstelig. Tenk om den er ondartet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. oktober 2003 #7 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. oktober 2003 #8 Del Skrevet 22. oktober 2003 Håper det går bra med katten din. Nå blir det litt stell og ekstra kos på henne, tenker jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 22. oktober 2003 #9 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det gikk fint :D hentet henne i går kveld. Da var hun temmelig i svima etter narkosen men i dag har hun livnet til. Men hun må holdes inne i ti dager, til de har fjernet stingene. Det blir nok mye kos og stell framover nå ja. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2003 #10 Del Skrevet 22. oktober 2003 Heisann! Håper allt går bra med pusen din!! Har en søt liten pusefrøken som også fikk svulst i det ene juret Vi fikk operert vekk alle "jurene" samt steriliserte på samme tid. Katten er nå god som ny :blunke: (dette er nesten 4 år siden) og vi har ikke merket noen store forandringer på personligheten annet enn at hun er blitt litt mer kosete og hjemmekjær God bedringsklem til pusen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. oktober 2003 #11 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det går helt fint med pusen min nå :D Hun må gå med en sånn bukbeskytter, for ikke å slikke på såret, det har hun taklet overraskende bra, det er verre at hun ikke får gå ut, men i går kveld så det ut til at det gikk opp et lys for henne, og hun fant ut at hun kunne gå på do i sandkassa si. Det var godt å se, hun er ikke vant til å gå på do inne nemlig. Takk for god bedrings klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå