AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har vært vågal og prøvd meg på internettsjekking. Det har resultert i at jeg nå skal på date! Men jeg sliter med nerver, og lurer på HVA skal man gjøre? Det er lenge siden sist jeg datet noen, så jeg trenger litt hjelp! Kafe? Kino? Evnt. annet? Hva funker best?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Stemmer for kafé. Ett sted dere kan snakke sammen over en liten matbit eller ett glass godt drikke.
Såpeboble Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Siden dere aldri har truffet hverandre før stemmer jeg for en aktivitet fremfor kafebesøk. Dette fordi det lett kan oppstå pinlige tausheter hvis man bare sitter "rett opp og ned". Hva med bowling, skøytebane, curling, tur i parken, museum, utstilling, fotballkamp, biljard etc?
LineGourmet Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Helt klart noe som involverer en pils, for å løse opp den nervøse stemningen
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Siden dere aldri har truffet hverandre før stemmer jeg for en aktivitet fremfor kafebesøk. Dette fordi det lett kan oppstå pinlige tausheter hvis man bare sitter "rett opp og ned". Hva med bowling, skøytebane, curling, tur i parken, museum, utstilling, fotballkamp, biljard etc? Signerer denne!
Gjest apekattenico Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Et annet godt alternativ er å ha sameleie med han, uten kondom. Siterer en studie som ble publisert i US journal Sexuality Research and Social Policy. ONE third of women who meet someone online have sex on the first date, and three quarters of these do not use a condom, according to a new survey. The US study, which surveyed 568 women, also establish 27 per cent of respondents performed oral sex on the first date
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Et annet godt alternativ er å ha sameleie med han, uten kondom. Siterer en studie som ble publisert i US journal Sexuality Research and Social Policy. Sameleie??Hmmm denne aktiviteten har jeg ikke hørt om før? Er det noe nytt? :gjeiper:
Kosemose Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Hva med å ta et glass vin eller en øl? Også kan du tenke på at dere sikkert er like nervøse begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå