AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har ikke hatt sex på kjempe lenge. Jeg har bare ikke tid til å gå ut hver helg og sosialisere meg. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ville finne en ny person å bli kjent med, for å så begynne et forhold hvor sex kom inn i bildet til slutt når vi begge likte hverandre veldig godt og visste at vi ville tilbringe mer tid med hverandre. Men det er en fantasi! Det går ikke! Når har jeg ikke hatt sex på drit lenge og vil bare ha et ONS. Hvor drar en kvinne for å være garantert et ligg? Hvor drar du når du er ensom?
Gjest Mann Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Vi kan jo møtes på Dubliners senere i aften:-) Hvis det er kjemi mellom oss sier ikke jeg neitakk til et ligg heller;-)
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Vi kan jo møtes på Dubliners senere i aften:-) Hvis det er kjemi mellom oss sier ikke jeg neitakk til et ligg heller;-) "Hvis" er ingen garanti. Det er en betingelse. Hun spurte etter et garantert ligg.
Gjest Consensio Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Må man gå noe sted? Hook up med noen fra nettet. Eller gå ut av døra om man gidder.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Jeg fant en skikkelig deilig mann på cupido
waco Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Ja jeg har sagt det før og kommer helt sikkert til å si det igjen, - ja det finnes øyeblikk hos kvinner hvor de er så kåte og brunstige at de hadde pult hva som helst av en mann.
Ibico Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Du er garantert dersom du lager profil på Cupido og legger ut kontaktannonse. Da vil mange menn, kanskje jeg også, svare. Du kan velge og vrake :-) Du må huske å fortelle litt om deg; høyde, vekt, hvor du bor, om du røyker eller ikke røyker og om du vil ha besøk hjemme eller møtes på hotell f.eks. Det er nok enklere å få kontakt om du har et par bilder på profilen din i tillegg. Lykke til! Klem, Ibico
Gjest SnakeOil Skrevet 27. desember 2010 #10 Skrevet 27. desember 2010 For guds skyld, ikke sett inn annonse, da blir du bare sittende inne uten å bestemme deg for hva du skal gå for. Ta på deg noe pent tøy, litt sminke og et pent smil, så blir det nok litt "dikkedarer" på byen vil jeg tro
Cæm Skrevet 27. desember 2010 #11 Skrevet 27. desember 2010 Gå ut på byen og vis kløft. Vips, så har du napp ; -)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå