stråla Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Hei! På nyåret starter jeg i ny jobb i offentlig sektor. Jeg kommer hovedsakelig til å kle meg i dressbukse på jobb. Hvilke vintersko kan jeg bruke til dressbukse? Jeg skal levere i barnehage på morgen hvor det som regel ikke er måkt snø, stresse til tog, og ut og inn av bil. Synes ikke akkurat dressbukse er noen bukse som kler å bli stappet ned i tøffel-støvletter, dog det er praktisk. Hva skal jeg anskaffe, som både vil være praktisk til disse formål og likevel riktig skotøy? Ps. Kommer til å skifte sko på jobb, så det er altså snakk om til og fra jobb sko. Er helt på viddene i skoverden så håper på gode og veiledende svar
Tonka Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Hei! På nyåret starter jeg i ny jobb i offentlig sektor. Jeg kommer hovedsakelig til å kle meg i dressbukse på jobb. Hvilke vintersko kan jeg bruke til dressbukse? Jeg skal levere i barnehage på morgen hvor det som regel ikke er måkt snø, stresse til tog, og ut og inn av bil. Synes ikke akkurat dressbukse er noen bukse som kler å bli stappet ned i tøffel-støvletter, dog det er praktisk. Hva skal jeg anskaffe, som både vil være praktisk til disse formål og likevel riktig skotøy? Ps. Kommer til å skifte sko på jobb, så det er altså snakk om til og fra jobb sko. Er helt på viddene i skoverden så håper på gode og veiledende svar Da hadde jeg kjøpt noe du synes er behagelig å gå i. Det funker jo ikke noe dårligere med dressbukse og stygge sko enn jeans og stygge sko, eller..?
kanelsnurr Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Da hadde jeg kjøpt noe du synes er behagelig å gå i. Det funker jo ikke noe dårligere med dressbukse og stygge sko enn jeans og stygge sko, eller..? Jeg forundrer meg alltid over hvorfor behagelig og gå i, må være synonymt med stygg. Det trenger ikke være uggs, sorell eller liknende for å være varmt. Jeg sjøl har disse (eller i alle fall noen som likner veldig). De er jo ikke noe man ville valgt fordi de er lekre, men de er jo ikke stygge heller, og de holder meg absolutt tørr og varm. Det finnes sikkert masse sko som faller inn i den kategorien også. Ts: jeg annbefaler en tur på en ecco butikk. De lager veldig bra sko, og har ofte mye som er ganske nøytralt.
Tonka Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg forundrer meg alltid over hvorfor behagelig og gå i, må være synonymt med stygg. Det trenger ikke være uggs, sorell eller liknende for å være varmt. Det er jo smak og behag det da... Noen synes jo at Uggs er det fineste man kan ha på føttene. Jeg har vært inne i Ecco-butikker et utall ganger, men klarer aldri å finne noe jeg ville bevegd meg ute i. Ville ikke frivillig ikledd meg et par Uggs heller. For min del er noe av det eneste som både er behagelig og fint Converse - og det er vel ingen selvskreven match med dressbukser det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå