AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Del Skrevet 27. desember 2010 Det virker som det er sånn. Menn vil helt at damene skal gå med minimalt med klær og vise mest mulig, helts naken eller trage klær, mens damer sert ut til å like mannen påkledd, gjerne i løse klær. Virker som de fleste damer spyr av tanken på en mann i speedo. Hvorfor er det slik? Og er det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 27. desember 2010 #2 Del Skrevet 27. desember 2010 Fordi menn er svin Og jenter tenner på klær.. Er liksom vår greie Også er det jo noe med de uniformene da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty77 Skrevet 27. desember 2010 #3 Del Skrevet 27. desember 2010 En mann i ordentlige klær, viser vel at han bryr seg med å ta vare på seg selv. Trenger ikke være up to date mote da. Ikke en med utslitte gamle klær, hockey frisyre og boots... nok av de og..turn off !! men en med bare boxeren med stor kul under dær..er jo nesten naken da.. Det setter fantasien igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Del Skrevet 27. desember 2010 Men hvorfor liker de fleste damer boxer og ikke truse på menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Del Skrevet 27. desember 2010 Fordi vi menn kun tenker med (pikk)hodet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Del Skrevet 27. desember 2010 Det virker som det er sånn. Menn vil helt at damene skal gå med minimalt med klær og vise mest mulig, helts naken eller trage klær, mens damer sert ut til å like mannen påkledd, gjerne i løse klær. Virker som de fleste damer spyr av tanken på en mann i speedo. Hvorfor er det slik? Og er det slik? Det kommer litt an på settingen for min del... er det snakk om ute blant folk, så ja, da liker jeg best at mannen har klær på! Han trenger ikke ha dress, og jeg kan fin tenne på mye forskjellig bekledning, også lettere bekledning. Er det snakk om hjemme, hadde jeg ikke hatt noe imot at mannen kledde av seg jeg, skulle nå gjerne sett at han valset rundt naken mesteparten av tiden; full tilgang. :D speedo tenner jeg dog ikke på, synes ikke det er sexy, men hel-naken: Men hvorfor liker de fleste damer boxer og ikke truse på menn? ... kanskje vi oppfatter truse som litt barnslig? eller feminint? usikker, men jeg tenner ikke på truse nei. Jeg liker boxer eller naken, truse er no-no. Men det gjelder kvinner og, jeg liker ikke truse på kvinner heller. Boxer/hipster eller string. Og DET virker det som de fleste menn også mener, string eller ingenting, kjenner få menn som tenner på truser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 27. desember 2010 #7 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er en grunn til jeg ofte går i dress - uten bokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Del Skrevet 28. mars 2016 Tror også det er slik. Hvorfor er det sånn? Menn liker synet av nakne kvinner, mens kvinner virker tilsynelatende ikke interesserte i nakne menn på samme måte. Anonymkode: f848e...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Del Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror også det er slik. Hvorfor er det sånn? Menn liker synet av nakne kvinner, mens kvinner virker tilsynelatende ikke interesserte i nakne menn på samme måte. Anonymkode: f848e...153 Men en viktig ting blir ofte oversett. Kvinner liker synet av nakne kvinner. I tillegg til påkledde menn. Menn liker bare nakne kvinner, ingting annet. Så etterspørselen etter nakne damer blir forstålig nok meget stor. Anonymkode: 25bf4...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Del Skrevet 28. mars 2016 Den 26. desember 2010 at 16.52, Gjest Katten. skrev: Det er en grunn til jeg ofte går i dress - uten bokser. Var dette deg @Katten.2.0? Anonymkode: 75274...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Del Skrevet 28. mars 2016 fordi påkledde menn er turnon! vi ser helheten. dere ser pupper og mus. Anonymkode: 47b9c...8df 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: fordi påkledde menn er turnon! vi ser helheten. dere ser pupper og mus. Anonymkode: 47b9c...8df Nope Anonymkode: 75274...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 28. mars 2016 #13 Del Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var dette deg @Katten.2.0? Anonymkode: 75274...327 Jah, for 5.5 år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klopp Skrevet 28. mars 2016 #14 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg liker damene både med klær og uten. Men det er damene jeg liker. Ikke klærne. Damene jeg er med liker meg både med og uten klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 28. mars 2016 #15 Del Skrevet 28. mars 2016 Liker menn som kan kle seg fint, men nakne menn er da også ganske heite Ja takk, begge deler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 28. mars 2016 #16 Del Skrevet 28. mars 2016 Er nok et poeng der. Noen damer liker meg med klær på men snur seg bort i frykt og avsky når jeg er naken. Mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 28. mars 2016 #17 Del Skrevet 28. mars 2016 5 minutter siden, Nordavind skrev: Er nok et poeng der. Noen damer liker meg med klær på men snur seg bort i frykt og avsky når jeg er naken. Mysterium. Har du vurdert å ikke overraske dem med din nakenhet i offentlighet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #18 Del Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, Nordavind skrev: Er nok et poeng der. Noen damer liker meg med klær på men snur seg bort i frykt og avsky når jeg er naken. Mysterium. Moroklumpen Anonymkode: 2234a...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #19 Del Skrevet 28. mars 2016 Ja, det er nok sånn det er for noen av oss kvinner. En naken mannekropp sier meg ingenting, men har han mc-klær i skinn sier det meg mye 😊 Er han passe slank, uten langt sjegg og passe vellstelt, da lar jeg øynene vile på han en stund ekstra 😊 Anonymkode: f30b4...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 28. mars 2016 #20 Del Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Har du vurdert å ikke overraske dem med din nakenhet i offentlighet? Nei - jeg liker overraskelsesmomentet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå