Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kuldekrem anbefaler du - og hvor kan den kjøpes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen kuldekrem akkurat, men elisabeth arden 8 hour protectant cream, den er helt super. den er kjempe fet og er også bra mot infeksjoner, som for eks kviser. koster rundt 200lappen. så om hovedpoenget med kuldekrem er at den skal være fet, så anbefaler jeg denne.

Skrevet

Det er ingen kuldekrem akkurat, men elisabeth arden 8 hour protectant cream, den er helt super. den er kjempe fet og er også bra mot infeksjoner, som for eks kviser. koster rundt 200lappen. så om hovedpoenget med kuldekrem er at den skal være fet, så anbefaler jeg denne.

bra mot kviser??nei, denne er det nok mineralolje i. har du lett for å få kviser, hold deg unna!

• Liker 1
Skrevet

Eight hour cream er hovedsaklig vaselin i en fin tube. Makan til overhypet dritt skal du lete lenge etter.

• Liker 3
Skrevet

Jeg prøver en krem som heter Seba (?) som jeg kjøpte på apoteket. Den inneholder ingen mineraloljer, men en hel del bivoks, samt en del planteoljer.

Skrevet

bra mot kviser??nei, denne er det nok mineralolje i. har du lett for å få kviser, hold deg unna!

Jeg har lenge slitt med kviser, og da jeg begynte å bruke denne kremen ble det merkbart mindre. Har du prøvd den?

Skrevet

Decleor Nutridivine Nutriboost Ultra Cocooning Cream (puh). Fås på Cheapsmells (tror jeg), Feel Unique, hudpleiesalonger og ebay.

Skrevet

Ceridal fra apoteket :)

Skrevet (endret)

Skal ikke kuldekremen vaskes bort når man kommer inn? Hvis man skal være ute i timesvis slik at man får kviser, så er det gjerne bedre å dekke ansiktet til med tøy? Mineralolje beskytter mot kulde, har jeg lest.

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...