potta Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Hvilken kuldekrem anbefaler du - og hvor kan den kjøpes?
anonym87 Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Det er ingen kuldekrem akkurat, men elisabeth arden 8 hour protectant cream, den er helt super. den er kjempe fet og er også bra mot infeksjoner, som for eks kviser. koster rundt 200lappen. så om hovedpoenget med kuldekrem er at den skal være fet, så anbefaler jeg denne.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Det er ingen kuldekrem akkurat, men elisabeth arden 8 hour protectant cream, den er helt super. den er kjempe fet og er også bra mot infeksjoner, som for eks kviser. koster rundt 200lappen. så om hovedpoenget med kuldekrem er at den skal være fet, så anbefaler jeg denne. bra mot kviser??nei, denne er det nok mineralolje i. har du lett for å få kviser, hold deg unna! 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Eight hour cream er hovedsaklig vaselin i en fin tube. Makan til overhypet dritt skal du lete lenge etter. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Jeg prøver en krem som heter Seba (?) som jeg kjøpte på apoteket. Den inneholder ingen mineraloljer, men en hel del bivoks, samt en del planteoljer.
anonym87 Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 bra mot kviser??nei, denne er det nok mineralolje i. har du lett for å få kviser, hold deg unna! Jeg har lenge slitt med kviser, og da jeg begynte å bruke denne kremen ble det merkbart mindre. Har du prøvd den?
Skylines Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Decleor Nutridivine Nutriboost Ultra Cocooning Cream (puh). Fås på Cheapsmells (tror jeg), Feel Unique, hudpleiesalonger og ebay.
Jade Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 (endret) Skal ikke kuldekremen vaskes bort når man kommer inn? Hvis man skal være ute i timesvis slik at man får kviser, så er det gjerne bedre å dekke ansiktet til med tøy? Mineralolje beskytter mot kulde, har jeg lest. Endret 28. desember 2010 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå